    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uzasadnione podejrzenie
    Date: Mon, 10 Dec 2018 14:34:56 +0100

    Dnia Sat, 8 Dec 2018 08:09:53 +0100, Shrek napisał(a):

    > https://www.facebook.com/Sekielski/videos/2852478821
    32915/
    > Ktoś jeszcze ma wątpliwości że kulsoni po polityczna służba na posyłki?

    Ulubiona gazeta ormowców dojnej zmiany donosi:

    "Policję zaniepokoił napis "Konstytucja" na samochodzie. Radiowóz zajechał
    mu drogę, potem rozpoczęła się kontrola

    http://katowice.wyborcza.pl/katowice/7,35063,2426070
    2,policje-zaniepokoil-napis-konstytucja-na-samochodz
    ie-radiowoz.html#a=190&c=8000

    - Kto panu tak auto zdewastował? - zapytali policjanci Stanisława
    Sarnowskiego. - Nikt, ja sam, ale to żadna dewastacja - odpowiedział
    kierowca. Na samochodzie od kilku miesięcy ma ogromny napis "Konstytucja!"
    Policjanci zainteresowali się dostawczakiem Stanisława Sarnowskiego, gdy
    wyjeżdżał z myjni przy ul. Roździeńskiego w Katowicach. - Była sobota,
    myłem auto przed ,,Marszem dla Klimatu" w Katowicach. Brałem w nim udział,
    przewoziłem potrzebne rzeczy - wyjaśnia 55-letni katowiczanin.

    "Konstytucja" z dopiskiem: "Jędrek" na samochodzie
    Gdy jeden z policjantów zapytał, kto zniszczył mu samochód, odpowiedział,
    że nikt.

    - Powiedziałem, że nie ma mowy o dewastacji. Przecież to tylko słowo
    ,,Konstytucja" z dopiskiem ,,Jędrek!" i tyle - mówi Stanisław Sarnowski.
    Dodaje, że dwóch policjantów lekko się uśmiechało, trzeci zachował
    całkowitą powagę. Po chwili dostał polecenie, by odjechał kawałek od myjni
    i zatrzymał się. Podjechał radiowóz, który zablokował mu drogę.

    - Zaczęła się kontrola. Prawo jazdy, dowód rejestracyjny, ubezpieczenie...
    W komputerze sprawdzono też historię mojego pojazdu. Na koniec policjanci
    zapytali mnie, czy zamierzam gdzieś demonstrować. Potwierdziłem, potem się
    rozstaliśmy. Taka kontrola przydarzyła mi się pierwszy raz, choć napis mam
    od ładnych paru miesięcy i policja już nieraz za mną jechała. Nigdy jednak
    wcześniej żadnych uwag nie było - mówi Stanisław Sarnowski.

    Warto przypomnieć o konstytucji, gdy jest łamana
    Za farbę złapał, gdy głośna stała się akcja z pomnikami, na których
    umieszczano koszulki z napisem ,,Konstytucja". Przedsiębiorca postanowił, że
    skoro konstytucja jest łamana przez rządzących, to warto o niej
    przypominać.

    - Gdy jadę przez miasto, część osób na pewno zastanowi się nad tym, co się
    dzieje - mówi o powodach swojej decyzji katowiczanin.
    Przyznaje, że reakcje są różne. Część kierowców go pozdrawia, inni pukają
    się w czoło albo pokazują środkowy palec. - I te negatywne reakcje są,
    niestety, coraz częstsze - mówi Sarnowski."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl