  • Data: 2018-12-12 18:46:51
    Temat: Re: uzasadnione podejrzenie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeszkadza mi osobiście nazywanie policjantów kulsonmi, co sugeruje
    > brak szacunku.

    Przecież nie my zaczeliśmy, a wasi przełożeni. Miejcie pretensję do
    nich, że z was kulsonów zrobili.

    https://twitter.com/Policja_KSP/status/9306950155459
    17441/photo/1

    A brak szacunku - no ciężko o szacunek, jak sami się nie szanujecie, ani
    swoich "klientów".

    > Skoro ktoś nie szanuje innych, to i sam na szacunek nie zasługuje.

    A niby dlaczego? Jest obowiązek szanowania każdego niezależnie od tego
    czy na to zasługuje czy nie? Na przykład osobiście uważam pewnego
    prokuratora za ludzkiego śmiecia - niby dlaczego miałbym mu okazywać
    szacunek, skoro na niego nie zasługuje? Podobnie z kulsonami - do
    policjantów miałem (ograniczony, ale jednak domyślnie) szacunek - jak
    się skulsonili, to przepraszam, ale nie mam.

    Ale wracając do tematu - co sądzisz o tym filmiku? Przekroczenie
    uprawnień czy nie.

    Shrek.