  • 1. Data: 2005-03-07 09:29:25
    Temat: ..utrata prawa jazdy..
    Od: "Amon_Tea" <a...@o...pl>

    Utracilem prawo jazdy w wyniku prowadzenia auta w stanie nietrzezwosci oraz
    spowodowania drobnej kolizji (uszkodzenie słupka metalowego, znacznie
    bardzej auta).
    Dostalem z tego tytulu:
    - wyrok nakazowy (Sąd Grodzki) na mocy art.93§ 1 i 2 Kpw,
    - wyrok z sądu karnego, art. 178a § 1 k.k.

    Prawa jazdy pozbawiono mnie na 3 lata. Był to pierwszy i jedyny mój tego
    typu wybryk.
    Nie byłem wcześniej karany, jako kierowca nie miałem "na koncie" zadnego
    wykroczenia, mandatu, zero utraconych punktów karnych.Do winy przyznałem się
    dobrowolnie, kilka dni po zajsciu, sprawa odbyła się zaocznie w dośc szybkim
    tempie (niecałe2 miesiace).

    Pytania mam dwa:
    1- Z tego, co jestem zorientowany - przysługuje mi możliwość rozłożenia
    spłaty na raty.
    Czy wnioski o rozłożenie muszę złożyć oddzielnie do obydwu sądów?
    2 - Czy istnieją możliwości skrócenia czasu oczekiwania na ponowna
    mozliwosc zrobienia prawa jazdy,
    jako ze jestem dlugotrwale bezrobotny, a mam mozliwosc pracy jako
    kierowca.?

    Z partyjnym pozdrowieniem ;)
    Amon.

  • 2. Data: 2005-03-07 10:43:05
    Temat: Re: ..utrata prawa jazdy..
    Od: "si" <n...@n...no>

> [...]
    > mozliwosc zrobienia prawa jazdy,
    > jako ze jestem dlugotrwale bezrobotny, a mam mozliwosc pracy jako

    Masz skłonność do siadania za kółkiem w stanie nietrzeźwym i chcesz pracować
    jako kierowca...

    si

  • 3. Data: 2005-03-07 15:58:46
    Od: "Amon_Tea" <a...@o...pl>

    sie zdarzylo wsiasc raz...To nie jest sklonnosc uwazam ja.

  • 4. Data: 2005-03-07 16:04:51
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > sie zdarzylo wsiasc raz...To nie jest sklonnosc uwazam ja.

    a jak mi sie zdarzy raz palnac ci w leb ze skutkiem smiertelnym? (to nie
    jest sklonnosc uwazam ja)

    takich kretynow powinno sie wieszac na lampach celem przykladu!

  • 5. Data: 2005-03-07 16:15:38
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > a jak mi sie zdarzy raz palnac ci w leb ze skutkiem smiertelnym? (to nie
    > jest sklonnosc uwazam ja)
    >
    > takich kretynow powinno sie wieszac na lampach celem przykladu!

    bo po pijanemu stracili slupek? lecz pan sie.

    ad pytania: nie mozesz sie ubiegac o skrocenie kary, 3 lata musisz wycierpiec, a
    grzywne mozna rozlozyc na raty jesli sytuacja materialna skazanego za tym
    przemawia, jako bezrobotny chyba sie kwalifikujesz. istnieje jeszcze inna
    mozliwosc - areszt, roboty publiczne...

    pozdr.

  • 6. Data: 2005-03-07 16:22:35
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > bo po pijanemu stracili slupek? lecz pan sie.

    bo po pijanemu mogl kogos zabic! lecz pan sie sam, nastepny co pewnie uwaza
    sie za mistrza kierownicy...

  • 7. Data: 2005-03-07 16:42:46
    Od: hans <h...@g...pl>

    Amon_Tea wrote:
    > Utracilem prawo jazdy w wyniku prowadzenia auta w stanie nietrzezwosci oraz
    > spowodowania drobnej kolizji (uszkodzenie słupka metalowego, znacznie
    > bardzej auta).

    Równie dobrze mógł być to człowiek -- wedle mnie powinni :

    1. odebrać Ci prawko dożywotnio
    2. samochód powinien przepadać
    3. twoje zdjęcie w gazecie żeby sąsiedzi wiedzieli kto obok nich mieszka

    PS > Przez takiego jak ty straciłem trochę czasu w szpitalu !!!!

  • 8. Data: 2005-03-07 16:58:43
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > bo po pijanemu mogl kogos zabic! lecz pan sie sam, nastepny co pewnie uwaza
    > sie za mistrza kierownicy...

    norwescy naukowcy dowiedli, ze dyslektycy reaguja o 30% wolniej, natomiast po 2
    piwach o 10%
    dyslektyk tez mogl kogos zabic. - MOGL, -wieszac??

    a jak sie jedzie po pijanemu 40/h i 150 po czezwemu - to tosamo? wieszac?

  • 9. Data: 2005-03-07 17:01:12
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał w wiadomości

    > bo po pijanemu mogl kogos zabic! lecz pan sie sam, nastepny co pewnie
    > uwaza sie za mistrza kierownicy...

    Mógł również kogoś zgwałcić!! Kastrować??
    Za posty ociekające żółcią takie jak Twoje powinni dożywotnio zabronić
    siadania przed kompem.

    Pzdr
    Leszek

  • 10. Data: 2005-03-07 17:39:52
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Amon_Tea napisał(a):
    > 1- Z tego, co jestem zorientowany - przysługuje mi możliwość rozłożenia
    > spłaty na raty.
    > Czy wnioski o rozłożenie muszę złożyć oddzielnie do obydwu sądów?

    spłaty czego? dostałeś grzywnę ze 178a?

    > 2 - Czy istnieją możliwości skrócenia czasu oczekiwania na ponowna
    > mozliwosc zrobienia prawa jazdy,
    > jako ze jestem dlugotrwale bezrobotny, a mam mozliwosc pracy jako
    > kierowca.?

    nie

    KG