  • 1. Data: 2005-03-07 07:59:55
    Temat: Prawo telekomunikacyjne - jak długo można czekać na realizację usługi?
    Od: "si" <n...@n...no>

    Wiem, że kiedyś w planach było ustanowienie prawa, które zobowiązywałoby
    usługodawcę do zrealizowania zamówienia użytkownika w określonym czasie (6
    misięcy?). Czy taki przepis faktycznie funkcjonuje.
    Pytam ponieważ po 15 latach oczekiwania na telefon wygląda na to że będę
    czekał kolejne 15 lat na stałe podłączenie do internetu przez naszego
    ukochanego monopolistę.

    si

  • 2. Data: 2005-03-07 09:17:42
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik si napisał:

> [...]
    > Pytam ponieważ po 15 latach oczekiwania na telefon wygląda na to że będę
    > czekał kolejne 15 lat na stałe podłączenie do internetu przez naszego

    usługi powszechne - 18 miesięcy
    pozostałe - brak uregulowania.
    Dostęp do Internetu dla osoby indywidualnej nie jest usługą powszechną..

    Przykro mi
    ;-(

    M.

  • 3. Data: 2005-03-07 09:19:15
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    Autopoprawka

    > Dostęp do Internetu dla osoby indywidualnej nie jest usługą powszechną..

    szerokopasmowy dostęp do Internetu dla osoby indywidualnej nie jest
    usługą powszechną

    M.

  • 4. Data: 2005-03-07 09:24:11
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    si wrote:

> [...]
    > wygląda na to że będę czekał kolejne 15 lat na stałe podłączenie do
    > internetu przez naszego ukochanego monopolistę.

    Wg obecnego prawa nasz monopolista ma obowiązek zapewnić ci dostęp do
    internetu. I tylko tyle. Odpowiedz sobie na pytanie: czy możesz obecnie
    używać modemu telefonicznego. Jeśli tak to obowiązek ten został
    spełniony.

  • 5. Data: 2005-03-07 09:37:24
    Od: "si" <n...@n...no>

    > Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
    >
    > Autopoprawka

    > szerokopasmowy dostęp do Internetu dla osoby indywidualnej nie jest
    > usługą powszechną

    Czy zatem szerokopasmowy dostęp do Internetu dla firmy (DG) jest usługą
    powszechną ?

    si

  • 6. Data: 2005-03-07 10:17:56
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 7 mar o godzinie 10:24, na pl.soc.prawo, jureq napisał(a):

    > Wg obecnego prawa nasz monopolista ma obowiązek zapewnić ci dostęp do
    > internetu. I tylko tyle.

    Rzuć artykułem na ta okoliczność. :/

    --
    Herbi
    07-03-2005 11:17:44

  • 7. Data: 2005-03-07 10:25:30
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik si napisał:

    > Czy zatem szerokopasmowy dostęp do Internetu dla firmy (DG) jest usługą
    > powszechną ?

    Pod warunkiem, że jest wymieniona na liście w art. 81 ust. 5 PT Krótko
    mówiąc,mowa o organizacjach edukacyjnych

    M.

  • 8. Data: 2005-03-07 10:27:38
    Od: "Bartek" <a...@s...pl>

    > art. 81 ust. 3 pkt 3 - połączenia telefoniczne krajowe i międzynarodowe,
    > w tym do sieci ruchomych, obejmujące także zapewnienie transmisji dla
    > faksu oraz transmisji danych, w tym połączenia do sieci Internet

    dotyczy tylko i wyłącznie modemu

  • 9. Data: 2005-03-07 10:28:51
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

  • 10. Data: 2005-03-07 15:05:18
    Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>

    Mon, 7 Mar 2005 08:59:55 +0100, si napisał(a):

> [...]
    > Pytam ponieważ po 15 latach oczekiwania na telefon wygląda na to że będę
    > czekał kolejne 15 lat na stałe podłączenie do internetu przez naszego

    Nie czekaj, tylko zainteresuj się taka usługą jak TLENOFON. Komputer chyba
    masz, stałe łącze też ( słuchawki z mikrofonem możesz sobie kupić) i
    przynajmniej Cię nikt, tzn telekomunikacja nie okiwa.
    Ja teraz przez oszustwa telekomunikacji ( podwójne połączenia) musiałam
    kazać sobie wyłączyć rozmowy wychodzące, a od przyszłego m-ca będę dzwoniła
    przez Tlenofon.

    --
    Kaja