  • 11. Data: 2005-03-07 19:26:53
    Temat: Re: ..utrata prawa jazdy..
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > a jak sie jedzie po pijanemu 40/h i 150 po czezwemu - to tosamo? wieszac?

    i to i to lamanie prawa, i to i to glupota.

  • 12. Data: 2005-03-07 19:29:18
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Mógł również kogoś zgwałcić!! Kastrować??
    > Za posty ociekające żółcią takie jak Twoje powinni dożywotnio zabronić
    > siadania przed kompem.

    mysle, ze zgwalcic to juz by mu nie tegos, kastrowac by nie trafil. spoko,
    masz racje, zrobmy konkurs, po co te glupie przepisy, niech wszyscy jezdza
    po pijanemu, nie bede sie wtedy bal przechodzic po pasach, bo jak mnie ktos
    rozjedzie, to sobie zolcia poociekam moje posty i wozek inwalidzki...

    EOT!!!

  • 13. Data: 2005-03-07 21:06:18
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > i to i to lamanie prawa, i to i to glupota.

    konkluzja: wieszac za glupote? Polakow jest tylko ok. 38 mln.

    i nie utozsamialbym teog z glupota.

  • 14. Data: 2005-03-07 22:48:03
    Od: "Amon_Tea" <a...@o...pl>

    poczytalem, poczytalem i napisze tak:
    Podoba mi sie najbardziej post Leszka,
    natomiast najbardziej drazliwy jet post hansa.

    Przez takiego jak Ja spedziles w szpitalu jakis czas..
    A rownie dobrze moglbys spedzic przez caliem trzezwego kierowce.
    Twoje podejscie dla mnie jest rownoznaczne z podejsciem takim:

    Koles na targu kupuje biala bron, nielegalna ..
    Pojdzie schowa na pamiatke i nigdy nie uzyje.
    Drugi natomiast kupi i zabije nim czlowieka.
    Czy nalezy traktowac facetam ktory zostanie po drodze do domu zlapany z
    takim nozem, jako potencjalnego zabojce ??

    Pozdr.

  • 15. Data: 2005-03-07 22:57:15
    Od: "Krzysztof K" <k...@s...com>

> [...]
    > Czy nalezy traktowac facetam ktory zostanie po drodze do domu zlapany z
    > takim nozem, jako potencjalnego zabojce ??

    Podałeś złą analogię - kupienie broni to jest wypicie alkoholu, a użycie jej
    to jest właśnie jazda samochodem.
    Zauważ, że po spożyciu alkoholu prawdopodobieństwo wypadku jest większe.

    Oj powinni zabierać prawko dożywotnio...

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2005-03-08 09:43:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Amon_Tea a...@o...pl ...

    > poczytalem, poczytalem i napisze tak:
    > Podoba mi sie najbardziej post Leszka,
    > natomiast najbardziej drazliwy jet post hansa.

    musisz zrozumiec ze twój post brzmi troche dziecinnie -to tłumaczenie,:
    pierwszy raz, słupek, uszkodzenia tylko samochodu... kogo to obchodzi, po
    co wsiadałes do tego samochodu??? Nie mogłes sie opanowac? Koledzy ci
    kazali? Po co? Przez takich jak ty hans stracił troche czasu w szpitalu,
    ale wielu straciło o wiele wiecej!
    A gdyby ten słupek był rowerzysta??? (patrz przyklad Adam Sz. z
    Bydgoszczy!)
    To tylko tak a propos postu hasa i twojej odpowiedzi...

    "_")
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę
    zmienić, odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, i szczęścia,
    aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło." Stephen King

  • 17. Data: 2005-03-08 09:49:29
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Amon_Tea [Mon, 7 Mar 2005 23:48:03 +0100]:

    > Przez takiego jak Ja spedziles w szpitalu jakis czas..
    > A rownie dobrze moglbys spedzic przez caliem trzezwego kierowce.

    Moglby, ale spedzil przez pijanego. Taki sam niewinny zuczek
    jak Ty zabil mojego dziadka. Jakos Ci nie wspolczuje i moim
    zdaniem prawka miec nie powinienes. Chyba ze na hulajnoge,
    skoro nie zdajesz sobie sprawy z tego co wyrabiasz.

> [...]
    > Czy nalezy traktowac facetam ktory zostanie po drodze do
    > domu zlapany z takim nozem, jako potencjalnego zabojce ??

    Jesli jest pijany i nim wymachuje -- jak najbardziej TAK.

    Kira

  • 18. Data: 2005-03-08 14:58:01
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > konkluzja: wieszac za glupote? Polakow jest tylko ok. 38 mln.

    mysle ze po pierwszych 100 przestali by jezdzic, wiec duzych strat by nie
    bylo...

  • 19. Data: 2005-03-08 17:37:19
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

> [...]
    > zdaniem prawka miec nie powinienes. Chyba ze na hulajnoge,
    > skoro nie zdajesz sobie sprawy z tego co wyrabiasz.

    a jakby go zabil czezwy - to czezwym zabierac??

    > Jesli jest pijany i nim wymachuje -- jak najbardziej TAK.
    >

    > Kira

    a jesli jest czezwy i nim wymachuje to nie??
    troche logiki.

  • 20. Data: 2005-03-08 18:25:11
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Pawel Kozik [8 Mar 2005 18:37:19 +0100]:

    > troche logiki.

    Logika jest taka, ze czlowiek pijany ma znacznie oslabiony
    refleks i drastycznie ograniczona mozliwosc trafnej oceny
    sytuacji. I jesli w takim stanie wsiada do samochodu, musi
    byc traktowany jako zagrozenie dla innych ludzi ktorzy czy
    to w samochodzie czy pieszo znajda sie na tej samej co on
    ulicy. A Twoja logika co Ci niby mowi?

    Kira