  • 1. Data: 2005-03-07 08:55:00
    Temat: ODroczenie na pół roku od wojska
    Od: Burczymucha <b...@p...onet.pl>

    CZy istnieje możliwość odroczenia od wojska wtakiej sytuacji ze w tym
    momencie ukonczylem szkole tj w styczniu bo mialem technikum po ZSZ 2,5
    letnie(z maturą) a od wrzesnia chce isc na normalne dzienne studia, czy
    moga mi odroczyć??

    Pozdrawiam Bartek

  • 2. Data: 2005-03-07 09:13:40
    Temat: Re: ODroczenie na pół roku od wojska
    Od: "Bartek" <a...@s...pl>

    > (...) a od wrzesnia chce isc na normalne dzienne studia, czy
    > moga mi odroczyć??

    raczej Ciebie nie wezmą, szczerze mówiąc nie spotkałem się z takim
    przypadkiem, jakby co zawsze możesz liczyć na łaskować ludzi w WKU, nie
    powinno być problemów

  • 3. Data: 2005-03-07 12:30:10
    Od: "Neko" <miler@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "Burczymucha" <b...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    > momencie ukonczylem szkole tj w styczniu bo mialem technikum po ZSZ 2,5
    > letnie(z maturą) a od wrzesnia chce isc na normalne dzienne studia, czy

    Spokojne. Do wojska juz nie biora tak jak kiedys.
    Raczej tnie sie wojsko i powoli mysli sie o sluzbie
    zawodowej. Teraz wymigac sie od wojska
    to pestka. Nie wezma Cie - chyba, ze im podpadniesz ;)

    Neko

  • 4. Data: 2005-03-07 14:24:45
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Burczymucha wrote:
> [...]
    > momencie ukonczylem szkole tj w styczniu bo mialem technikum po ZSZ 2,5
    > letnie(z maturą) a od wrzesnia chce isc na normalne dzienne studia, czy

    tak
    przeczytaj ustawę jest paragraf mówiący o odreczeniu do roku czasu z
    ważnych przyczyn.
    Napisz podanie, powołaj się na ten paragraf i napisz mądre
    uzussadnienie, mniej więcej właśnie w tym stylu, że chcesz iść na studia
    i tylko z przyczyn orgranizacyjnych masz pół roczną przerwę.
    Decyjza należy do komendanta, może się zgodzić, nie musi.
    Jak się nie zgodzi masz 14 dni na odwołanie się i zrób to podając
    dokładnie takie samo uzasadnienie.