    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uszkodzona plyta cd instalacyjna
    Date: Wed, 11 May 2005 09:48:10 -0500

    karolina sz. wrote:
    > zwracam sie do panstwa z zapytaniem,
    >
    > posiadam instalacyjna plyte windowsa xp oem, ktora jest uszkodzona
    > [odprysk, utlenienie], i probowalem ja wymienic na nowa.
    >
    > w serwisie komputerowym gdzie zakupilem, odeslano mnie do microsoftu,
    > a w dziale pomocy technicznej microsoftu odeslano mnie do serwisu gdzie
    > zakupilem plyte, kwitujac, ze nie prowadza supportu wersji oem.
    >
    > kto ma racje? kogo powinienem naciskac o wymiane nosnika?
    >
    > serdecznie dziekuje za poswiecony czas na przeczytanie pytania i
    > udzielenie odpowiedzi

    Niestety Microsoft.
    Umowa miedzy firmą sprzedającą komputery z Windowsem OEM, a Microsoftem
    jest taka, że suport do systemów OEM daje sprzedawca sprzętu. Więc
    Microsoft odpowiedział ci słusznie.
    W stosunku do sprzedawcy już ci ktoś ustawę zacytował.
    Składasz normalną reklamację, płyta jest takim samym elementem
    zakupionego towaru jak każdy inny.