  • Data: 2005-05-11 21:16:47
    Temat: Re: uszkodzona plyta cd instalacyjna
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > Wadliwy towar reklamuje się u sprzedawcy, a nie u producenta.

    To życzę powodzenia w reklamowaniu towaru o nazwie "nośnik" :)

    Licencja OEM to licencja na program a nie na nośnik. Równie dobrze nie musi
    być żadnej płyty CD dokładnie tak samo jak kiedyś robiła Toshiba, gdzie
    kopia Windows była umieszczona na osobnej serwisowej partycji, która miała
    status "ukryty". Żadnych nośników nie było. Płyta CD to jedynie dodatek...

    > sprzedawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar na wolny do wad i czy to
    > MS, czy nie nie ma to żadnego znaczenia.

    Pokaż mi na rachunku pozycję "nośnik z Windows XP" :)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098