  • Data: 2005-05-11 23:12:36
    Temat: Re: uszkodzona plyta cd instalacyjna
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > Nie ma znaczenia. Nośnik jest elementem zestawu, jeżeli nie został
    > uszkodzony przez właściciela to podlega "gwarancji" tak samo jak kazdy
    > inne element zestawu komputerowego.

    Wątpię. Jak już powiedziałem, na dobrą sprawę użytkownik licencji OEM nie
    musi otrzymać żadnego nośnika. Kopia Windows ma być preinstalowana na dysku
    twardym zakupionego komputera

    Nie widzę więc podstaw prawnych do reklamowania nośnika zwłaszcza z tytułu
    niezgodności z umową jak to ktoś sugerował

    > Nie wiem, czy to działa w przypadku OEM.

    Też nie jestem pewien, bo przerabiałem temat zakupu samego nośnika jakieś
    dwa lata temu przez jednego mojego klienta, który po prostu zgubił gdzieś
    płytkę z Windows. Napisał do Microsoftu i przysłali mu za pobraniem chyba
    20-tu złotych sam nośnik. Nie pamiętam tylko co to była za wersja Windows

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098