  • 21. Data: 2012-01-05 10:47:32
    Temat: Re: ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    No co Ty, o alimentach "skoro dałam, to już nie muszę pracować" nic nie
    było ;-)

    -----

  • 22. Data: 2012-01-05 11:10:41
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-01-05 11:47, _ąćęłńóśźż. pisze:
    > No co Ty, o alimentach "skoro dałam, to już nie muszę pracować" nic nie
    > było ;-)
    Do tego etapu po prostu jeszcze nie doszliśmy ;-)

    Maciek

  • 23. Data: 2012-01-05 14:48:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-04, Maciek <m...@n...pl> wrote:

    > Wybacz, ale dzieci nie przynoszą bociany, nie wyskakują z kapusty itd.
    > Spotykałaś się 3 lata z człowiekiem-psychopatą, dorobiliście się
    > (nieplanowanego) dziecka, czas więc chyba dorosnąć i wypić piwo, którego
    > się nawarzyło.

    Ale tutaj moralizatorow... Ale jak trzeba odpowiedziec na zadanie
    pytanie to chetnych brak...

    --
    Artur

  • 24. Data: 2012-01-05 22:48:01
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > News pisała, że facet jest psychopatą.

    ekhm, w ustach bylej konkubentki okreslenie 'psychopata' ma raczej
    znikoma wartosc 'dowodowa'

    > To raczej dogadanie się nie wchodzi w grę.

    jakies sensowne proby rozwiazania tej sytuacji beda przemawialy na jej
    korzysc w wypadku gdyby sprawa miala sie oprzec o sad (nie to zeby
    jakakolwiek polska matka tego potrzebowala, szanse ze to wlasnie jej
    ogranicza prawa rodzicielskie sa zerowe tak czy inaczej)

  • 25. Data: 2012-01-06 00:07:17
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-03 19:12, Johnson pisze:

    > Dogadajcie się. W każdym innym przypadku dziecko ma przechlapane.

    A jeśli ten psychopata coś dziecku zrobi?

    --
    animka

  • 26. Data: 2012-01-06 09:32:01
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    m4rkiz wrote:

    > "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > ekhm, w ustach bylej konkubentki okreslenie 'psychopata' ma raczej
    > znikoma wartosc 'dowodowa'

    Póki co, to nie jest rozprawa. Nie mam powodu, żeby jej nie wierzyć.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 27. Data: 2012-01-06 15:09:32
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    "Bo jak wiadomo każdy pijak to złodziej"
    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/utopila-w-wiadrze-co
    reczke-na-oczach-
    partnera,1,4991135,wiadomosc.html

    -----

  • 28. Data: 2012-01-06 22:34:28
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl>

    > Póki co, to nie jest rozprawa. Nie mam powodu, żeby jej nie wierzyć.

    Powodem jest interes strony w pleceniu dowolnych bzdur dla osiągnięcia
    założonego celu.

  • 29. Data: 2012-01-07 16:38:56
    Temat: Alienacja rodzicielska a zespól alienacji rodzicielskiej'.
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Alienacja rodzicielska (PA), a zespół alienacji rodzicielskiej (zjawisko
    PAS):
    http://kpor.pl/index2.php?option=com_content&do_pdf=
    1&id=41

  • 30. Data: 2012-01-12 15:44:11
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Wed, 04 Jan 2012 20:38:50 +0100, w <je29sa$3kc$1@news.vectranet.pl>, news
    <color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał(-a):

    > jesli masz na mysli moje obiekcje do przychodzenia tego "ojca" do domu
    > po dwoch dniach imprezowania (i tak co weekend), braniu dragow (o bialym
    > zabarwieniu), cyklicznego upojenia alkoholowego, znecania sie
    > psychicznego nade mna i lekcewazenia, to TAK masz racje, zaburzam mu
    > harmonie bycia ojcem.

    Ale raczej nie mów z własnej woli przed sądem, że "od trzech lat widziałam jak
    się upija, ćpa i znęca"...