  • 51. Data: 2011-03-12 09:49:22
    Temat: Re: uprawnienia windykatora
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.03.2011 15:31, Marcin Balcerzak pisze:

    > Robienie z siebie błazna zdaje się mu nie przeszkadzać. Prymitywny troll,
    > jakich wiele w Usenecie.

    Jesteś kłamcą i hipokrytą - i osobiście podejrzewam, że twoja deklaracja
    braku powiązań z "branżą windykacyjną" była także kłamstwem.

    Zbyt wrednie usiłujesz stosować psychotechnikę.

  • 52. Data: 2011-03-12 09:49:26
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-12 10:44, Andrzej Lawa pisze:

> [...]

    <ciach bzdety>

    Jak zwykle nie zrozumiałeś o czym pisze przedpiśca.

    --
    spp

  • 53. Data: 2011-03-12 09:50:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.03.2011 16:47, spp pisze:

    > Wiesz, to jest ten sam facet co szukał sposobu aby przekonać właściciela
    > działki przez którą prowadzi droga do jego domu do przekazania go gminie
    > (za darmo, propozycję aby sam wykupił ten grunt i przekazał gminie zbył
    > stekiem przekleństw) albo by przynajmniej gmina za darmo* mu odśnieżała
    > dojazd do domu. Taki czysty 'sovieticus'. :):)

    A ty jesteś brudnym skurwolem.

    EOT

  • 54. Data: 2011-03-12 09:54:38
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-12 10:50, Andrzej Lawa pisze:

    > A ty jesteś brudnym skurwolem.

    A słowa twoje 'jak miedź brzęcząca albo cymbał brzmiący' :)

    --
    spp

  • 55. Data: 2011-03-12 10:11:15
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    www.gazetaprawna.pl/drukowanie/494712

    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/494712,zadluzo
    na_osoba_obroni_sie_przed_
    agresywnym_windykatorem.html

  • 56. Data: 2011-03-12 11:01:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.03.2011 10:54, spp pisze:

    > A słowa twoje 'jak miedź brzęcząca albo cymbał brzmiący' :)

    Tak, jasne - wierny uczniu "mistrzów" stalinowskiej propagandy półprawd
    i przeinaczeń.

  • 57. Data: 2011-03-12 11:01:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.03.2011 10:49, spp pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^^
    >

    > <ciach bzdety>
    >
    > Jak zwykle nie zrozumiałeś o czym pisze przedpiśca.

    Jak zwykle przeinaczasz i wyrywasz z kontekstu.

  • 58. Data: 2011-03-12 11:35:05
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-12 12:01, Andrzej Lawa pisze:

    > Tak, jasne - wierny uczniu "mistrzów" stalinowskiej propagandy półprawd
    > i przeinaczeń.

    > 1. Choćbym mówił językami ludzkimi i anielskimi, a miłości bym nie miał, stałem się
    jako miedź brząkająca albo cymbał brzmiący.
    > Św. Paweł, List 1 do Koryntian, rozdz. XIII

    No, no - nazwać Św. Pawła stalinistą to naprawdę mocne.
    A może 'tylko' ignorancja przez ciebie przemawia?

    Po przejrzeniu kilku twoich postów to 'może' też wykreślam. :)

    --
    spp

  • 59. Data: 2011-03-12 12:56:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.03.2011 12:35, spp pisze:

    > No, no - nazwać Św. Pawła stalinistą to naprawdę mocne.
    > A może 'tylko' ignorancja przez ciebie przemawia?
    >
    > Po przejrzeniu kilku twoich postów to 'może' też wykreślam. :)

    Taaak... Typowe zagranie szui - doskonale zdajesz sobie sprawę, że
    pisałem o tobie i że nie miało to nic wspólnego z cytowaniem jednego z
    wielu tłumaczeń chrześcijańskiej biblii, a mimo to bezczelnie wszystko
    przekręcasz.

    CDBO

    Mendą byłeś, jesteś i pozostaniesz.

  • 60. Data: 2011-03-12 15:30:01
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 22:02:20 +0100, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> napisał:

    >masz rację... ale...
    >
    >cały czasz pisze o pozornych długach... którymi handlują firmy mające
    >burdel w księgowości.

    A ja piszę o rzeczywistych.
    Jeśli jakaś firma będzie się domagała fikcyjnego długu, to powinna
    ponieść tego konsekwancje, od przeprosin po rekompensatę wszystkich
    szkód.

    Paweł