  • Data: 2007-04-27 20:20:24
    Temat: Re: uporczywe telefony od marketingu pkt
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 27 kwietnia 2007 22:08
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <p...@g...com>):

    > I to ich boli bardziej
    > niż "żegnam-pac", po którym wybiera następny numer z listy, albo wogóle
    > automat mu wybiera. Bo czas to pieniądz, zwłaszcza czas dzwonienia na
    > komórkę :)

    No... To jest dobra taktyka :D Kiedyś jednego oszusta zamówiłem, zmarnowałem
    mu dojazd, godzinę gadania i potem powiedziałem że i tak mnie to nie
    dotyczy....

    Wydzwaniali do mnie, że pomogą mi płacić mniejszy ZUS :D

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    To: s...@n...pl nie jest mój adres,
    tylko łosia, co mi spam śle kilka razy dziennie.