eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouporczywe telefony od marketingu pkt › Re: uporczywe telefony od marketingu pkt
  • Data: 2007-04-27 22:00:02
    Temat: Re: uporczywe telefony od marketingu pkt
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 27 Apr 2007 22:19:35 +0200, Cyb napisał(a):

    > On Fri, 27 Apr 2007 20:10:57 +0000 (UTC), mvoicem <m...@g...com>
    > wrote:
    >
    >
    >>No ale właśnie taki jest cel, żeby ich wciągnąć, niech na ciebie stracą
    >>kupę czasu, a i tak g... sprzedadzą. Jakby tak każdy robił, może by
    >>zaczęli troche staranniej dobierać target :).
    >
    > a karmic trolle tez lubisz?
    > oczywiscie nic mi do twojego hobby, i twoim rozmow z marektoidami, po
    > prostu mam wlasne zdanie nt rozmow z marketoidami. Oczywiscie nie
    > wszyscy marketingowcy sa dla mnie marketoidami, ale rzadko sie zdarza,
    > zeby ktos nie wyladowal w kategorii marketoid.
    >
    Jest różnica między trollem a marketoidem. Troll chce wciągnąć cię w
    rozmowę np. dla rozpętania flejma. Marketoid chce sprzedać produkt.

    Więc ignorując trolla, przestajesz go karmić. Ignorując marketoida -
    ułatwiasz mu efektywną sprzedaż swojego produktu. A ja chcę mu utrudnić :)

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1