  • Data: 2007-04-27 20:08:47
    Temat: Re: uporczywe telefony od marketingu pkt
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Apr 2007 16:40:07 +0200, miranka napisał(a):

    > "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message

    > A Wy macie jakiś obowiązek wdawać się z nimi w rozmowy? "Nie jestem
    > zainteresowany. Proszę do mnie więcej nie dzownić. Zegnam". Pac -
    > słuchawka. Koniec rozmowy.
    > W życiu bym sobie nie pozwioliła ukraść godziny na jałową dyskusję. Anka

    Moją normalną taktyką jest coś takiego, że zadam jakieś niestandardowe
    pytanie marketoidowi, on zaczyna tłumaczyć, ja przestaję słuchać, dodając
    jednak co jakiś czas 'aha', żeby sprawiać wrażenie że ciągle go słucham.
    Jak koniec słowotoku, wtedy zadaję następne pytanie. I znowu zajmuję się
    swoimi sprawami. Po jakimś czasie marketoid się orientuje że coś jest nie
    tak, ale zanim to nastąpi, zmarnuje jakąś godzinę. I to ich boli bardziej
    niż "żegnam-pac", po którym wybiera następny numer z listy, albo wogóle
    automat mu wybiera. Bo czas to pieniądz, zwłaszcza czas dzwonienia na
    komórkę :)

    Tyle że w przypadku PF wystepuje jedyny marketoid który zachowuje się
    kulturalnie. Całkiem przyjemnie się gada, a skoro akurat dzwoni mniej
    więce w porze zaraz po moim obudzeniu się, i tak się kręcę po domu jakąś
    godzinę, to co mi szkodzi kręcić się ze słuchawkami od komórki w
    uchu .... I tak oni za to płacą. Ciekawy jestem kiedy sobie mnie odhaczą
    w systemie jako przypadek beznadziejny. Chociaż oni może też ze mną lubią
    sobie pogadać raz na pół roku :)

    p. m.