    From: ris <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa pisemna
    Date: Sun, 23 Jan 2005 12:22:53 +0100

    Wirtualna napisał(a):

    > Jeżeli zamawiający uznał, że "dzieło" jest wadliwe, ma obowiązek wezwać cię
    > do ich usunięcia (art.637kc) - więc niech cie wezwie.
    > Nie bardzo podoba mi się konstrukcja kary - wydaje mi się, że to
    > postanowienie umowne jest letko wadliwe - ale pierwiej muszę je przeczytać,
    > więc:
    >
    > Jeśli chcesz bardziej szczegółowej informacji to:
    >
    > 1. Wyślij treść umowy na grupę.
    > 2. Udziel informacji, czy np. były jakieś dodatkowe ustalenia - gdybyś
    > został pozwany do Sądu, to Sąd przesłucha ciebie i drugą stronę pod kątem
> [...]
    Tak były inne ustalenia w postaci emaili i rozmów w nich zawartych.
    Najważniejsze jest to że zleceniodawca zdaje sobie sprawę (dlatego nie
    wczyna sprawy sądowej) iż ma małe szanse wygrania sprawy ponieważ sma
    nie dotrzymał warunków umowy, w zakresie podania (dokładnej) specyfkacji
    produku (a także wykazu błędów) dlatego produkt można uznać za skończony
    jak i nie, jest tyle za co przeciw. Mnie interesuje jedynie czy umowa
    taka z czasem przestaje mieć ważność, czy nie ma takiej możliwości?
    Treść umowy chętnie wyśle ale na priva można?

    pozdr.