  • Data: 2005-01-24 09:27:23
    Temat: Re: umowa pisemna
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:ct0vqe$2op$1@news.onet.pl...

    > Dlaczego? MZ piszesz o zasadach rękojmi, a przecież nie musi z niej
    > korzystać. Zresztą nawet przy rękojmi nie zawsze musi wzywać (art.637§2).

    słusznie, ale musiała by zajść przesłanka "wad usunięcia niemożności", która
    w sprawie nie ma zastosowania, gdyż uzupełnić serwis internetowy zawsze
    można

    pytanie czy gość zdąży - nie pisał nic o tym, więc wykluczyłem te
    przesłanki - miałem na myśli, że co do zasady musi być wezwanie (chodziło o
    to, aby gość powiedział CO mu sie nie podoba). Ponieważ umowa winna być
    stwierdzona pismem (ta którą zawarto) więc wszelkie ustalenia mailem nie
    mogą być dowodzone z przesłuchania strony czy świadka (a na serwerze mail
    zapewne już nie istnieje).

    ergo trzymamy się wersji, że to co spisane, to nas wiąże - a spisane
    niedokładnie.

    p.
    W,