  • Data: 2009-08-19 06:04:15
    Temat: Re: umowa kupna mieszkania ze starszą osobą
    Od: 1 krok do wolności <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A takie badanie, to niby jakim miałoby być
    > zabezpieczeniem? Juz sama prośba
    > o badanie daje ewentualnemu adwersarzowi do ręki
    > argument, że chyba i Ty miałeś wątpliwości, skoro
    > chciałeś tych badań.

    badanie miało być dla mnie zabezpieczeniem w razie
    póżniejszych oskarżeń o to, że sprzedająca była nie w
    pełni świadoma co robi. Z doświadczenia notariusza
    była historia o pewnym podważeniu umowy przez rodzine
    starszej osoby. Wiec po to badanie.

    > Ja bym sie nie przejmował, o ile cena jakoś rażąco
    > nei odbiega od wartości rynkowej mieszkania.

    cena nie odbiega rażąco lecz kiedy zainwestuję w
    mieszkanko nie będe miał ochoty potem łazić po sądach
    i walczyć o swoją własność. Mam wrażenie, którego obym
    nigdy nie potwierdził, że polskie prawo daje każdemu
    kto ma kasę i dobrego adwokata możliwość namieszania
    jeśli działa w złej wierze. Nie chce by ktoś miał
    podstawy ze mną sądzić. Nie ważne kto wygra. Wolę nie
    kusić losu.