  • 1. Data: 2011-04-27 20:39:39
    Temat: udziały w budynku a remont
    Od: pavka <p...@g...com>

    Witam,

    Dwu piętrowy domek, brak wspólnoty czy zarządcy. Wydzielone dwa lokale
    mieszkaniowe plus po 50% w niepodzielnych częściach budynku.

    Sąsiąd na parterze na ja 1 piętrze - pod dachem.

    Dach się leje była firma wyceniła zrobienie nowego dachu (bo nie ma co
    naprawiać) na 11.000.

    Sąsiad powiedział, że jego to nie interesuje. Jest szansa, żeby ten
    dach zrobić po połowie kosztów?

    Pozdrawiam i dziękuje za sugestie.
    P.

  • 2. Data: 2011-04-28 11:47:05
    Temat: Re: udziały w budynku a remont
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "pavka" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Tylko poprzez sąd. Jest to mała wspólnota mieszkaniowa.

    Pozdrawiam
    Michał