    From: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: udostepnianie internetu
    Date: Tue, 21 Aug 2007 19:43:22 +0200

    szomiz pisze:
    > Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No przeciez napisame: bedzie sie musial _co_najmniej_ gesto tlumaczyc.
    >
    > A prywatnie uwazam, ze powinno byc jak z samochodem: nie potrafisz
    > powiedziec kto nim jechal w czasie popelnienia wykroczenia - odpowiadasz
    > osobiscie.
    >
    > -- --- -- --- -- ---
    > sz. & Draco - byrnenski pies pasterski
    > http://szomiz.republika.pl/dod/draco/

    Odpowiedzialność karna dotyczy tylko sprawcy ( przypuszczam, że również
    w inaczej ze szkodami cywilnymi). Także nie wierzę, że właściciel hot
    spota pójdzie siedzieć za to, że ktoś korzystał z hot spota.
    Jest jeszcze jakaś ustawa o odpowiedzialności osób prawnych, ale nie
    znam jej, jednak nie sądzę, żeby w przedstawionej sytuacji ktoś poszedł
    za to siedzieć

    Pozostaje jeszcze kwestia pomocnictwa. Ale że nie chcę się mądrzyć (a
    czytać mi się nie chce) to na ten temat się nie wypowiem.