  • 1. Data: 2006-06-07 05:18:19
    Temat: udokumentowane rachunki a wysokosc alimentow
    Od: "popo" <p...@i...pl>

    Witam

    Czy na wysokosc alimentow ma/moze miec wplyw posiadanie umowy/rachunku za
    wynajem mieszkania, zarejestrowanie auta na siebie itp ? Obecnie place
    wlascicielowi mieszkania do reki a auto zarejestrowalem na ojca co ma znizki
    w pzu i sie zastanawiam czy to zmieniac bo niedoszla tesciowa co drugi dzien
    przypomina mi ze zedrze ze mnie kazda zlotowke...

    pozdrawiam
    mat

  • 2. Data: 2006-06-07 10:12:15
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "popo" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > znizki w pzu i sie zastanawiam czy to zmieniac bo niedoszla tesciowa co
    > drugi dzien przypomina mi ze zedrze ze mnie kazda zlotowke...

    Nie bardzo rozumiem. Niedoszła teściowa? A co ona może mieć do Ciebie? Masz
    wobec niej jakieś zobowiązania finansowe? Czemu jej nie wysłać na drzewo?

    --
    Paweł

  • 3. Data: 2006-06-07 10:17:33
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Paweł wrote:

    > Nie bardzo rozumiem. Niedoszła teściowa? A co ona może mieć do Ciebie?
    > Masz wobec niej jakieś zobowiązania finansowe? Czemu jej nie wysłać na
    > drzewo?

    Jak znam życie to:
    "niedoszła teściowa" = "przyszła (lub już obecna) babcia"

  • 4. Data: 2006-06-07 10:42:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    popo napisał(a):
> [...]
    > w pzu i sie zastanawiam czy to zmieniac bo niedoszla tesciowa co drugi dzien
    > przypomina mi ze zedrze ze mnie kazda zlotowke...

    nagrywaj wszystko! i trzymaj bo kiedys sie moze przydac

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 5. Data: 2006-06-07 15:01:55
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > nagrywaj wszystko! i trzymaj bo kiedys sie moze przydac
    >
    > P.

    Oczywiście że nagrywać. Najlepiej na dyktafon z taśmą magnetyczną gdyż
    chodzą słuchy że co do cyfrowych są wątpliwości. Co do pytań to nawet nie
    myśl o zmianie stanu obecnego swojego auta. Poprzez przerejestrowania auta
    udowodnisz że go faktycznie masz i stać cię na nie oraz jego utrzymanie. Co
    do mieszkania to należało by rozważyć. Osobiście uważam że lepiej było by
    trzymać "towarzystwo" w świadomości tego , że mieszkasz u rodziców bo nie za
    bardzo stać cię na swój własny kąt. Należy pamiętać że przy ustalaniu
    wysokości alimentów przez sąd zawsze strona może powoływać się, że opływasz
    w takie luksusy a na dziecko skąpisz. Co do tej strasznej baby to staraj się
    tak kierować rozmową aby wynikało z niej jasno czy wszystko jest OK czy to
    nie szantaż czy jakaś groźba. O dzieci należy dbać ale uważać na zbyt
    dalekie zapędy ich matek i babć. W ramach zdrowego rozsądku należy trzymać
    swoje zwłaszcza finansowe sprawy w tajemnicy. Po co dawać komuś informacje
    które mu zepsują sen potrzebą knucia i ciągłego zastanawiania się jak by tu
    cię złupić?

    Powodzenia

    ppp

  • 6. Data: 2006-06-07 19:55:57
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    popo napisał(a):
> [...]
    > w pzu i sie zastanawiam czy to zmieniac bo niedoszla tesciowa co drugi dzien
    > przypomina mi ze zedrze ze mnie kazda zlotowke...

    Jeśli to alimenty na dziecko, to na ich wysokość wpływ mają uzasadnione
    potrzeby dziecka i twoje możliwości zarobkowe (nie to, co zarabiasz,
    tylko to, co mógłbyś zarabiać uwzględniając wykształcenie i sytuację na
    lokalnym rynku pracy).
    Sąd oczywiście weźmie pod uwagę twoje koszty, ale wystarczy w zasadzie
    ich wyliczenie na kartce. I tak nie będą miały wielkiego wpływu na wyrok.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin