  • 1. Data: 2006-08-09 11:47:08
    Temat: ubezpieczenie zdrowia/ na zycie
    Od: Piotr <nospam@[nospam].no>

    Witam

    Nie pisuje na grupe wiec jesli popelnie blad w zasadach tejze to
    wybaczcie. Czy kupujac ubezpiecznie ubezpieczyciel ma obowiazek wydac w
    jakiejsc formie regulamin tego ubezpieczenia? Obecnie znajoma probuje
    dojsc wyplaty odszkodowania za pobyt w szpitalu .... polowe czasu byla w
    szpitalu normalnym a potem przeniesli ja "sanatorium", dokladnie w
    nazwie drugiego osrodka jest slowo sanatorium ale w wypisie z tego
    "sanatorium" jest wyraznie napisane ze bylo to leczenie szpitalne.
    Ubezpieczyciel odmawia wyplaty odszkodowania gdyz jak twierdzi pobyt w
    sanatorium, hospicjum ... i podobnych osrodkach gdzie nie ma stalej
    opieki lekarza i pielegniarek /defakto w tych osrodkach jest oczywiscie
    taka opieka/ nie jest leczeniem szpitalnym. Powoluje sie na swoje zapisy
    w zalacznikach do regulaminow. Znajoma oprocz umowy jednostronnicowej
    nie otrzymala przy podpisywaniu zadnego regulaminu, na www
    ubezpieczyciela tez takowego nie ma. Czy takie niedostarczenie lub
    wlasna interpretacja swojego regulaminu na niekorzysc pokrzywdzonej jest
    zgodna z prawem?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-08-09 17:33:25
    Temat: Re: ubezpieczenie zdrowia/ na zycie
    Od: "ANGiE" <h...@W...fm>

    Użytkownik "Piotr" <nospam@[nospam].no> napisał w wiadomości

    > Znajoma oprocz umowy jednostronnicowej nie otrzymala przy podpisywaniu
    > zadnego regulaminu

    Za to zapewne w owej jednostronicowej umowie ma punkcik, ktory mowi, ze
    zapoznala sie z regulaminem/zasadami/warunkami etc. I ona to podpisala

    Angie

  • 3. Data: 2006-08-09 20:23:24
    Od: Piotr <nospam@[nospam].no>

    ANGiE napisał(a):
    > Użytkownik "Piotr" <nospam@[nospam].no> napisał w wiadomości

    > Za to zapewne w owej jednostronicowej umowie ma punkcik, ktory mowi, ze
    > zapoznala sie z regulaminem/zasadami/warunkami etc. I ona to podpisala

    a jesli brak takich podpunktow ?

  • 4. Data: 2006-08-10 19:08:03
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Piotr napisał(a):

    > a jesli brak takich podpunktow ?

    To wg mnie na firmie ciazy wykazanie,ze wreczyla regulamin Twojej
    znajomej przy zawieraniu umowy.