  • 1. Data: 2008-05-07 20:17:56
    Temat: ubezpieczenie OC i zmiana ubezpiezyciela
    Od: "Dawid" <d...@s...net.nospam>

    witam czy zmieniajac ubezpieczyciela musze cos zglaszac ubezpieczycielowi??

  • 2. Data: 2008-05-08 08:47:00
    Temat: Re: ubezpieczenie OC i zmiana ubezpiezyciela
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Dawid" <d...@s...net.nospam> napisał w wiadomości
    > witam czy zmieniajac ubezpieczyciela musze cos zglaszac
    > ubezpieczycielowi??

    u poprzedniego musisz się wyrejestrować najpóźniej dzien przed końcem
    - to zwykłę (może być odręczne) pisemko, że nie będziesz kontynuował
    umowy OC.
    Ja zawsze biorę na kopii potwierdzenie złożenia takiej dyspozycji - już
    raz PZU mnie ścigało po pół roku że nie płącę, a ja im mailem wysłałem
    skan wypowiedzenia umowy z ich potwierdzeniem i mialem spokój.
    *** blad ***

  • 3. Data: 2008-05-08 08:49:24
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Dawid pisze:
    > witam czy zmieniajac ubezpieczyciela musze cos zglaszac ubezpieczycielowi??

    Musisz zglaszac od ODDZIALU (koniecznie, a nie np do agenta), najlepiej
    na pismie (albo list polecony z potwierdzeniem, albo idziesz sam
    zanosisz pismo i bierzesz potwierdzenie dostarczenia lub podpis z data
    na kopii pisma) maksymalnie do ostatniego dnia dzialania starego OC

    Jesli nie poinformujesz to przedluza ci stara umowe, bedziesz za nia
    musial placic (moze wygrasz w sadzie, ale to nic pewnego) a jednoczesnie
    uzyskasz tylko jedno odszkodowanie itd (od obecnego), wiec robisz
    prezent starej formie od OC. Jesli poinformujesz agenta, a on nie
    poinformuje ODDZIALU to i tak musisz placic, mozesz wtedy jedynie zadac
    od agenta odszkodowania (w wysokosci OC) w procesie cywilnym (lub jakies
    zwykle dogadanie jesli sie zgodzi).

    --
    Regards,
    Maverick