  • 241. Data: 2010-03-12 07:16:39
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <o...@o...op.invalid> napisał w wiadomości
    news:hnbkbb$pj0$7@newsfeed.net.icm.edu.pl...

    > Czemu tak sądzisz ?

    bo pomiedzy jednym, a drugim nie ma tak duzej korelacji jak to sugerujesz

  • 242. Data: 2010-03-12 07:19:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Kompletnie nonsensowny pomysł.

    a cos tresciwego dodasz?

    > Mieszasz aspekty, to co innego.

    to twoje zdanie

    > Chociaż każdy oddzielnie może się np. zapalić i poczynić szkody innym.

    od tego jest akurat ubezpieczenie w zyciu codziennym, tak jak ubezpieczajac
    dom, mozesz wykupic ubezpieczenie oc na dziecko, psa, moze byc opcja na
    samochod nie bedacy w ruchu, proste i nieskomplikowane

  • 243. Data: 2010-03-12 08:07:17
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 12-03-2010 00:38, Jotte pisze:
    > W wiadomości news:hn8blm$52i$1@nemesis.news.neostrada.pl Maddy

    > Jedno?
    > Ileż razy już się osobnik przedstawił...

    Wcześniej to uważał, że jest wcieleniem Jahwe.

    Nie było sugestii, że jest jedyną istota rozumną na ziemi. :-)
    To nowość, ale jakoś nie zaskakuje.

    W sumie czekam na następne objawienia... bo jest coraz zabawniej.

    Czy dowiemy się niedługo, że kod genetyczny Liwiusza nie zawiera
    "śmieciowych" genów, bo Liwiusz nie zniżyłby się do powstania na drodze
    ewolucji, jak całą reszta pospólstwa na tej grupie?

    Nie mogę się doczekać...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 244. Data: 2010-03-12 10:52:21
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "niusy.pl" <o...@o...op.invalid> wrote in message

    > No właśnie nie widzę różnicy. Jak ktoś jeździ naprawdę ostrożnie to nie
    > jest w stanie nikomu krzywdy zrobić.

    A ty wciaz w swojej Utopii..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 245. Data: 2010-03-12 10:54:43
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

    > ale ja wcale tego nei twierdze, teraz tez nei kazdy placi, o czym ci
    > pisze, ale jakos to ignorujesz

    Bedzie ich znacznie wiecej, niz teraz. Bo nikt nie pogania pismami
    wzywajacymi do zaplaty, poza tym "raz na pol roku auto zony biore, to po co
    mam placic"?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 246. Data: 2010-03-12 11:26:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w wiadomosci

    > Bedzie ich znacznie wiecej, niz teraz.

    a to tylko twoje gdybania

  • 247. Data: 2010-03-12 12:30:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hncssj$nir$1@atlantis.news.neostrada.pl Maddy
    <m...@e...com.pl> pisze:

    > Wcześniej to uważał, że jest wcieleniem Jahwe.
    A to sukinsyn!
    Nawet pode mnie się podszywał??

    > Nie było sugestii, że jest jedyną istota rozumną na ziemi. :-)
    Na razie...

> [...]
    > "śmieciowych" genów, bo Liwiusz nie zniżyłby się do powstania na drodze
    > ewolucji, jak całą reszta pospólstwa na tej grupie?
    Bez wątpienia.

    > Nie mogę się doczekać...
    Świat jest barwny, i dobrze. :))

    --
    Jotte

  • 248. Data: 2010-03-12 12:36:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hncq4m$m6a$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > a cos tresciwego dodasz?
    Chętnie.
    A może to być troszkę trudne?

    > to twoje zdanie
    Dlatego je lubię i wolę od cudzych.

    > od tego jest akurat ubezpieczenie w zyciu codziennym, tak jak
    > ubezpieczajac dom, mozesz wykupic ubezpieczenie oc na dziecko, psa,
    > moze byc opcja na samochod nie bedacy w ruchu, proste i nieskomplikowane
    Co ty gadasz?
    Nie ma takiej opcji, choć kiedyś była. Mogłeś wyrejestrować pojazd
    (deponując DR) i go nie używając w ruchu drogowym. A teraz albo sprzedajesz,
    albo złomujesz, albo płacisz normalnie OC jakbyś jeździł.

    --
    Jotte

  • 249. Data: 2010-03-12 13:00:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Chętnie.

    czekam zatem

    > A może to być troszkę trudne?

    nie przejmuj sie, dasz rade

    > Co ty gadasz?

    podaje proste rozwiazanie, prostej kwestii

    > Nie ma takiej opcji, choć kiedyś była. Mogłeś wyrejestrować pojazd
    > (deponując DR) i go nie używając w ruchu drogowym. A teraz albo
    > sprzedajesz, albo złomujesz, albo płacisz normalnie OC jakbyś jeździł.

    a czy my mowimy o tym co jest teraz, czy moze o tym co by moglo byc?

  • 250. Data: 2010-03-12 15:37:43
    Od: r...@p...onet.pl

    > Użytkownik <r...@p...onet.pl>

    > Wtedy wprowadzą podatki od jeżdżenia komunikacją miejską i rowerem.

    od roweru nie wprowadzą (w żadnym kraju nie ma) a od komunikacji to zawsze
    były i są wliczone w cenę biletów.