    From: Daroot <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ubezpieczenie OC
    Date: Mon, 26 Sep 2005 13:03:46 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@host-81-190-148-243.olsztyn.mm.pl

    Regi napisał(a):
    > Witam,
    > Jak juz pisalem w innym temacie, samochod moj zostal odcholowany na
    > parking policyjny.
    > Poprzednia umowe ta ktorą nie oplacilem na czas, byla w PZU,
    > tego samego dnia gdy mi odcholowali samochod czyli 3 dni temu poszedlem
    > do Allianz bo tam wyszlo znacznie taniej. Podpisalem z nimi umowe by móc
    > odebrac samochod.
    > No i teraz co zrobić dalej. Bo z tego co wiem to ta umowa w PZU przeszla
    > dalej na kolejne 12 miesiecy. (Umowe zawierał poprzedni wlasciciel wozu,
> [...]

    Mozesz wypowiedziec umowe PZU na miesiac przez platnoscia drugiej raty.
    Kasa przepada, nic nie zrobisz... Mozesz isc i pokazac im kwitek ze masz
    gdzie indziej ale to i tak nic nie da. Sam sobie jestes winien.
    Gdy sprzedasz auto np matce to Twoje ubezpieczenie przechodzi na nia,
    takze tez d.... z tego. Niestety nic nie zrobisz.