  • Data: 2005-09-26 12:08:25
    Temat: Re: ubezpieczenie OC
    Od: "ade" <a...@a...co> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdy sprzedasz auto np matce to Twoje ubezpieczenie przechodzi na nia,
    > takze tez d.... z tego. Niestety nic nie zrobisz.

    no chyba jednak nie do konca tak jest
    ja ubezpieczylem autko w compensa m-c pozniej sprzedalem
    w umowie kupna sprzedazy zaznaczylem (agent podpowiedzial) ze nabywca
    rezygnuje z umowy OC czy jakos tak nie pamietam dokladnie
    zlozylem papierki w compensa i zwocono mi skladki AC/OC za niewykorzystany
    okres ubezpieczenia
    podejrzewam ze dotyczy to wszystkich ubezpieczalni
    wiec teraz teoretyzuje ... jesli
    - zaplace skladki
    - sprzedam auto
    - udam sie do obu ubezpieczalni o zwrot za niewykorzystany okres
    powinienem odzyskac wiekszosc pieniedzy

    pozdrawiam