    From: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tytuł mgr inż.
    Date: Sun, 8 Feb 2009 15:17:45 +0100

    "Krzysiek" <b...@b...com> wrote
    > Pisałem na pl.soc.edukacja, ale nie uzyskałem >satysfakcjonującej
    > odpowiedzi.

    Bo nie ma na nie jednoznacznej odpowiedzi. Problem jest stosunkowo nowy i
    dotyczy znikomej liczby osób. Nie ma prawa regulującego akurat ten konkretny
    przypadek użycia "mgr inż." w rozumieniu nie jako całość, a jako zlepek
    dwóch różnych tytułów.
    Bo kończąc studia regulaminowo dające mgr (a nie mgr inż.) z pewnością nie
    jest się "mgr inż.". Co jednak nie wyjaśnia czy można lub nie można używać
    tego sformułowania w znaczeniu mgr+inż. (osoby która kiedyś była już inż.)
    Problem jest coraz mniej ważny, gdyż coraz rzadziej podaje się tytuły
    zawodowe ze względu na zmianę kulturową, a nie normę prawną.
    Tak więc nie przejmuj się tym tak bardzo, na prawdę to nie jest aż tak
    istotne. Jak będziesz strarał się o pracę to użyjesz jak Ci będzie wygodnie.
    Najważniejsze co Ci dane studia wniosą i jak przebiegają.