  • Data: 2009-02-10 08:27:59
    Temat: Re: tytuł mgr inż.
    Od: krzysiek <a...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    Sebcio pisze:
    > A czytać umiesz ? Jeśli tak, to wskaż łaskawco gdzie niby doradzam
    > komuś by sobie pogooglował. Dodatkowo, podaj mi proszę podstawę prawną
    > która uprawnia Cię to twierdzenia o istnieniu takiego obowiązku. Idąc za
    > Twoją radą skorzystałem z Google i... nie znalazłem.

    Ok, z tym googlowałem, to pomyliłem osoby, za co przepraszam.
    Co do obowiązku, to może i nie ma, ale znalazłem setki formularzy /
    wnioski w różnego rodzaju firmach / instytucjach, gdzie należy podać
    tytuły zawodowe.
    Już mniejsza z tym czy jest to obowiązkowe czy też nie. Mnie interesuje
    co się powinno wpisać w takim wniosku.
    Po za tym, załóżmy że się przyjmuję jako prowadzący ćwiczenia na
    uczelni. Co wtedy ma się pojawić przed nazwiskiem? Widziałeś kiedyś
    indeks z wpisem bez tytułów? Ja nie. Więc może przestań się czepiać i
    pomyśl co należy wpisać przed nazwiskiem w takim indeksie?

    krzysiek