  • Data: 2009-02-08 22:49:21
    Temat: Re: tytuł mgr inż.
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 07 Feb 2009 21:59:41 +0100, Jurek W napisał(a):

    > W pierwszym przypadku masz prawo używać tytułu mgr inż. W drugim nie. W
    > tym przypadku w zależności od sytuacji jesteś magistrem w jakiejś
    > dziedzinie lub inżynierem w jakimś zawodzie.

    Jakaś podstawa prawna? Znam profesorów którzy którzy doktorat robili z
    jednej dziedziny habilitacje z drugiej a tytuł profesora dostali z czegoś
    trzeciego i podpisują sie prof. dr hab.
    Czy geodeta mający średnie wykształcenie geodezyjne z tytułem inżyniera
    mechanizacji rolnictwa i doktoratem z psychologii może podpisywać się "
    geodeta dr inż. Jan Nowak"? Z jednej może robić to mylne wrażenie, że ma
    doktorat i tytuł inżyniera z geodezji a z drugiej przecież oba tytuły
    zdobył. Lekarze mają w zwyczaju dodawać za tytułem "n. med." Może to
    byłby dobry sposób.

    --
    . JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | Wszystko jest trudne
    . mail: rmrmg(at)wp(dot)pl | przy odpowiednim