  • Data: 2009-02-10 06:42:39
    Temat: Re: tytuł mgr inż.
    Od: krzysiek <a...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    Jurek W pisze:
    > Sprawę stopni i tytułów naukowych reguluje też ustawa.
    >
    > Odnośnie podstawowego tematu watku wystarczy chwilę pogooglać.
    > Materiałów w sieci jest multum.
    > Po kilku minutach zrozumiesz jednoznacznie czym się różnią magister,
    > magister inżynier i inżynier.

    Odnośnie Twojej odpowiedzi wystarczy chwilę pogooglać, aby dowiedzieć
    się jak się poprawnie odpowiada na posty. To po pierwsze
    Po drugie, załóżmy że jest sobie firma, w której każdy pracownik musi
    podać swoje tytuły zawodowe przed nazwiskiem - nie ważne już gdzie, nie
    ważne po co, ale musi. Jak to się ma do tematu wątku? Pomimo wielu
    odpowiedzi i googlania, w dalszym ciągu nie jestem wstanie odpowiedzieć
    sobie na to pytanie.

    krzysiek