  • Data: 2009-02-09 21:01:32
    Temat: Re: tytuł mgr inż.
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 09 Feb 2009 20:33:52 +0100, Jurek W napisał(a):

    > Proponuję lekturę ustawy regulującej sprawy tytułów zawodowych oraz
    > stopni i tytułów naukowych.

    Rozumiem, że to aluzja iż to co napisałem stoi w sprzeczności z
    elementarnymi zasadami prawa, które uczestnik dyskusji na tej grupie
    powinien znać.

    Więc idę się dokształcać. Ustawy dotyczące tego tematu znalazłem dwie.
    O szkolnictwie wyższym która o tytułach zawodowych (art. 149 ust. 2) mówi
    tylko tyle, że określone są w rozporządzeniu a o tytułach i stopniach
    naukowych nic nie znalazłem.
    O stopniach i tytułach naukowych ta o stopniach zawodowych nie wspomina.
    Przjerzałem tą ustawe i nic odkrywczego nie znalazłem.
    Może jakaś wskazówka?

    --
    . JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | Wszystko jest trudne
    . mail: rmrmg(at)wp(dot)pl | przy odpowiednim