  • 1. Data: 2010-03-03 08:49:44
    Temat: txt świadectwa pracy - spr. urlopów
    Od: l...@v...pl

    Mamy dwie umowy na czas określony, następujące po sobie, umowa druga rozwiąże
    się z upływem okresu, na jaki została zawarta. Obie umowy na to samo stanowisko
    i w pełnym wymiarze czasu pracy.

    PROBLEM:
    - z pierwszej umowy pracownik ma niewykorzystany urlop /01-2009 12-2009/ 3 dni
    - z drugiej umowy /01-2010 03-2010/ zaokrąglając w górę 26/12*3 = 7 dni

    Wystawiam JEDNO świadectwo pracy za 1 i 2 umowę łącznie ? (nie było żądania do
    wystawienia świadectwa za 1 umowę).

    Nie wypłacam ekwiwalentu za 3 dni z 1 umowy (171 par 3 k.p.), pracownik
    wykorzysta do 03-2010 10 dni urlopu (3+7) ale co mam wpisać w świadectwie pracy,
    że wykorzystał urlop w wymiarze 7 czyli za 2 umowę, czy 10 łącznie ?

    dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2010-03-03 08:56:07
    Temat: Re: txt świadectwa pracy - spr. urlopów
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    To zależy od dat.
    Pszepisy w tym względzie zmieniały się kilka lat temu,
    czy ma być jedno świadectwo, czy kilka.
    Ja np. z WARTY mam pszynajmniej 3 świadectwa, za dwie umowy.
    Potępiam kadry WARTY pszy okazji oczywiście.

  • 3. Data: 2010-03-03 08:59:27
    Od: l...@v...pl

> [...]
    > czy ma być jedno świadectwo, czy kilka.
    > Ja np. z WARTY mam pszynajmniej 3 świadectwa, za dwie umowy.
    > Potępiam kadry WARTY pszy okazji oczywiście.

    Umowy są jak pisałem za 2009 i 2010 r., jak sobie dobrze przypominam istotne
    daty to 2002 (zm. kp) i 2004 (wejście do UE) więc ostatnie przepisy będą
    obowiązywać jeśli chodzi o mój przypadek.

  • 4. Data: 2010-03-03 09:03:59
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Nie wiem , nie interesuję się już prawem pracy.
    Legalna praca w Polsce jest niebezpieczna szkodliwa i nieopłacalna.

  • 5. Data: 2010-03-03 09:09:07
    Od: l...@v...pl

    Pięknie to nazwałaś - synonim pracy "na czarno" - "brak zainteresowania prawem
    pracy" - język polski jest piękny :) podobnie jak język naszego Ustawodawcy

  • 6. Data: 2010-03-03 09:39:35
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Pięknie to nazwałaś - synonim pracy "na czarno" - "brak zainteresowania
    > prawem
    > pracy" - język polski jest piękny :) podobnie jak język naszego
    > Ustawodawcy

    Nie całkiem, ja się na prawdę tym interesowałam.
    Pszetałam się interesować gdy zrozumiałam, że parwo w Polsce nie obowiązuje.
    Pracodawcy kradną z zasady, jak widzę praktycznie WSZYSCY.
    Na pewno okradły mnie 4 firmy.
    2 razy zwracałam się z tym do sądu pracy.

    Szczególnie jedna sprawa jest rażąca:
    Pracowałam w pełni legalnie, zwolniona byłam z powodu likwidacji stanowiska
    za wypowiedzeniem (PAJCOMP w Wołominie). Pracodawca nie zapłacił, PIP kazał
    zapłacić, oni nie zapłacili, napisałam pozew.
    Oni są powiązani z mafią w Wołominie, i z policją
    (w Wołominie policja i mafia to to samo).
    Oskarżyli mnie o kradzież tekstu ćwiczeń, a byłam autorem,
    i nasłali 4 policjantów w pszeddzień pierwszej rozprawy,
    zrabowali (bo bez nakazu prokuratrury) komputer, którego nie oddali.
    Sprawa w sądzie ciągnęla się od lutego 2001.
    Akta zawierały wszystkie możliwe dokumenty, nawet ZUSowskie druki RMUA dla
    łatwego i pewnego ustalenia kwoty.
    Skorumpowani sędziowie zmieniali sprwie numer, zmieniali się sędziowie, a
    wyroku nie było.
    29 grudnia 2006 rano, skorumpowany sędzia odmówił mi na piśmie ksera kilku
    stron z akt sprawy , odmowa była na wniosku, była dowodem pszeciwko sądowi.
    Policja w sądzie (Terespolska w Warszawie), niedaleko wyjścia stszelała do
    mnie i pobiła mnie by ten dokument zrabować mi, bym nie miała dowodu
    pszeciwko sędziemu.

    Kazano mi się rozbierać do naga, głodzono mnie.

    Następnie w tym samym dniu w tym sądzie praktycznie po godzinach pracy sądu
    pilnował mnie tam cywil, co jest dla mnie oczywistą próbą porwania.
    Byli tam jeszcze pojedynczy ludzie (kilku) spszątaczka, i baba co podawała
    się za sędzinę, mówiłam o swojej sytuacji by zostawić ślad.
    Bandyci zorientowali się, że będą ślady i zamknęli mnie w areszcie, by w
    nocy znaleźć haka na mnie, następnego dnia wypuścili, ale dukumentu
    zatrzymania nie otszymałam, dowodem jest dokument stwierdzający, że byłam
    zatszymana 29 grudnia na kilka godzin, ale z datą odbioru 30 grudnia.

    Kilka miesięcy potem policjant - złodziej (paser?) oddał mi
    kompuer(zrabowany ponad 6 lat wcześniej) grożąc na ulicy: " Stój bo
    strzelam!!!"
    oczywiście bez żadnego dokumentu, a więc oddał prywatnie.

    Pieniędzy nie odzyskałam.

  • 7. Data: 2010-03-08 07:40:30
    Temat: proszę o pomoc
    Od: l...@v...pl

    Jak wymiar wpisać w Świadectwie, jeśli pracownik ma 3 dni zaległego urlopu z
    2009 r. z zeszłej umowy i teraz z obecnej umowy ma 7 dni, wykorzysta cały urlop
    do końca marca i od 01 kwietnia przestaje być pracownikiem, co mu wpisać że
    wykorzystał 10 czy 7 ?