    From: "Stokrotka" <o...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: txt świadectwa pracy - spr. urlopów
    Date: Wed, 3 Mar 2010 10:39:35 +0100

    > Pięknie to nazwałaś - synonim pracy "na czarno" - "brak zainteresowania
    > prawem
    > pracy" - język polski jest piękny :) podobnie jak język naszego
    > Ustawodawcy

    Nie całkiem, ja się na prawdę tym interesowałam.
    Pszetałam się interesować gdy zrozumiałam, że parwo w Polsce nie obowiązuje.
    Pracodawcy kradną z zasady, jak widzę praktycznie WSZYSCY.
    Na pewno okradły mnie 4 firmy.
    2 razy zwracałam się z tym do sądu pracy.

    Szczególnie jedna sprawa jest rażąca:
    Pracowałam w pełni legalnie, zwolniona byłam z powodu likwidacji stanowiska
    za wypowiedzeniem (PAJCOMP w Wołominie). Pracodawca nie zapłacił, PIP kazał
    zapłacić, oni nie zapłacili, napisałam pozew.
    Oni są powiązani z mafią w Wołominie, i z policją
    (w Wołominie policja i mafia to to samo).
    Oskarżyli mnie o kradzież tekstu ćwiczeń, a byłam autorem,
    i nasłali 4 policjantów w pszeddzień pierwszej rozprawy,
    zrabowali (bo bez nakazu prokuratrury) komputer, którego nie oddali.
    Sprawa w sądzie ciągnęla się od lutego 2001.
    Akta zawierały wszystkie możliwe dokumenty, nawet ZUSowskie druki RMUA dla
    łatwego i pewnego ustalenia kwoty.
    Skorumpowani sędziowie zmieniali sprwie numer, zmieniali się sędziowie, a
    wyroku nie było.
    29 grudnia 2006 rano, skorumpowany sędzia odmówił mi na piśmie ksera kilku
    stron z akt sprawy , odmowa była na wniosku, była dowodem pszeciwko sądowi.
    Policja w sądzie (Terespolska w Warszawie), niedaleko wyjścia stszelała do
    mnie i pobiła mnie by ten dokument zrabować mi, bym nie miała dowodu
    pszeciwko sędziemu.

    Kazano mi się rozbierać do naga, głodzono mnie.

    Następnie w tym samym dniu w tym sądzie praktycznie po godzinach pracy sądu
    pilnował mnie tam cywil, co jest dla mnie oczywistą próbą porwania.
    Byli tam jeszcze pojedynczy ludzie (kilku) spszątaczka, i baba co podawała
    się za sędzinę, mówiłam o swojej sytuacji by zostawić ślad.
    Bandyci zorientowali się, że będą ślady i zamknęli mnie w areszcie, by w
    nocy znaleźć haka na mnie, następnego dnia wypuścili, ale dukumentu
    zatrzymania nie otszymałam, dowodem jest dokument stwierdzający, że byłam
    zatszymana 29 grudnia na kilka godzin, ale z datą odbioru 30 grudnia.

    Kilka miesięcy potem policjant - złodziej (paser?) oddał mi
    kompuer(zrabowany ponad 6 lat wcześniej) grożąc na ulicy: " Stój bo
    strzelam!!!"
    oczywiście bez żadnego dokumentu, a więc oddał prywatnie.

    Pieniędzy nie odzyskałam.