  • 1. Data: 2005-10-23 10:38:33
    Temat: trzecia tura wyborow
    Od: "dziwak" <d...@f...com>

    Jaka musi byc frekwencja by te wybory wreszcie sie skonczyly?
    oraz jaka przewage musi zdobyc zwycieski kandydat, by nie bylo trzeciej
    tury;)? czy mozna wygrac np tylko 1 glosem?-moim he he;)

  • 2. Data: 2005-10-23 10:52:13
    Temat: Re: trzecia tura wyborow
    Od: "lisle" <d...@d...pl>

    Użytkownik "dziwak" <d...@f...com> napisał w wiadomości
    > Jaka musi byc frekwencja by te wybory wreszcie sie skonczyly?
    > oraz jaka przewage musi zdobyc zwycieski kandydat, by nie bylo trzeciej
    > tury;)? czy mozna wygrac np tylko 1 glosem?-moim he he;)

    jak nie ruszysz dupska i nie zaglowujesz to mozesz sobie gdybac do woli
    !!!!!! idz zzaglosuj !!!!!!!!!!!!!!

  • 3. Data: 2005-10-23 11:06:40
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <d...@d...pl> napisal(a):

    > Użytkownik "dziwak" <d...@f...com> napisał w wiadomości
    >
    > jak nie ruszysz dupska i nie zaglowujesz to mozesz sobie gdybac do woli
    > !!!!!! idz zzaglosuj !!!!!!!!!!!!!!

    Ja idę - oddać głos nieważny. ;)))
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 4. Data: 2005-10-23 11:11:43
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Ja idę - oddać głos nieważny. ;)))

    Tez sie nad tym zastanawialem, ale ruszylo mnie sumienie. Niedokonywanie
    wyboru jest w koncu unikiem, a to jest pewnym objawem tchorzostwa. Wole juz
    rozwazac "za i przeciw" i tego wyboru dokonywac. Na tym polega chyba roznica
    miedzy swiadomoscia i odpowiedzialnoscia spoleczna a polskim pieniactwem,
    chocholstwem i malkontenctwem. Rozwaz to jeszcze raz i jezeli mozesz, oddaj
    glos wazny.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 5. Data: 2005-10-23 11:18:35
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <c...@c...pl> napisal(a):

> [...]
    > chocholstwem i malkontenctwem. Rozwaz to jeszcze raz i jezeli mozesz, oddaj

    Niedokonanie wyboru to nie pójście na wybory. Ja idę, tylko nie wybieram
    żadnego kandydata. :) No nic nie poradzę - to mój protest przeciwko
    miernocie osobowościowej, intelektualnej i programowej obydwu
    kandydatów. Gdybym na któregoś zagłosował, sumienie nie dałoby mi spać
    przez następne pięć lat...

  • 6. Data: 2005-10-23 11:21:08
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

  • 7. Data: 2005-10-23 11:29:57
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > kandydatów. Gdybym na któregoś zagłosował, sumienie nie dałoby mi spać
    > przez następne pięć lat...

    Wiesz, naprawde mialem podobny dylemat, tylko ze w pierwszej turze. Teraz po
    prostu wiem, ze jest ktos, kto moze bardziej zaszkodzic, niz ten drugi. I po
    takim rachunku przyszlych zyskow i strat wybor okazal sie jasny. Co innego,
    ze do takiej analizy trzeba wiedziec tez troche o programach dwoch partii,
    ktorych nasze dwie kaczki reprezentuja. Tak czy owak - beda sie z nas
    smiac... ale chcialbym, zeby sie smiali mniej.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 8. Data: 2005-10-23 11:34:51
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Tiger wrote:

    > Tez sie nad tym zastanawialem, ale ruszylo mnie sumienie. Niedokonywanie
    > wyboru jest w koncu unikiem, a to jest pewnym objawem tchorzostwa. Wole juz
    > rozwazac "za i przeciw" i tego wyboru dokonywac.

    To wybierasz gwalt oralny czy analany?

    Pamietaj - brak wyboru jest unikiem!

    ;)

    --
    Plan Lotu (Flight Plan, 2005, Jodie Foster) .... http://tiny.pl/qbt1
    Kodeks 46 (Code 46) ............................ http://tiny.pl/qsr7

  • 9. Data: 2005-10-23 11:41:40
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > To wybierasz gwalt oralny czy analany?
    >
    > Pamietaj - brak wyboru jest unikiem!
    >
    > ;)

    Brak wyboru jest równiez wyborem a nie unikiem. Można nie iść. Można iść odadać
    głos nieważny. Można iść oddać głos ważny. Takie są mniej więcej opcje. Nie ma
    obowiązku wybierania jednego z dwóch kandydatów. Tomek

  • 10. Data: 2005-10-23 12:25:20
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Tomek wrote:

    > Brak wyboru jest równiez wyborem a nie unikiem.

    Czytaj wasc watek ze zrozumieniem. Nawiazywalem do tego, co napisal
    Tiger, wedle ktorego jest to unik. Dlatego napisalem kontprzyklad.