  • 1. Data: 2005-10-23 11:55:59
    Temat: Wypadek sam. ze skutkiem śmiertelnym
    Od: " Piotr" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Jestem synem ofiary.
    Mam pytanie czy mogę zobaczyć protokuł/notatkę policyjną ze zdarzenia czy
    też do rozprawy sądowej nie ma takiej możliwości?

  • 2. Data: 2005-10-23 14:15:38
    Temat: Re: Wypadek sam. ze skutkiem śmiertelnym
    Od: " Piotr" <a...@W...gazeta.pl>

    Naprawdę nikt nie wie???????

    Z góry dzięki za pomoc

  • 3. Data: 2005-10-23 15:29:26
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 23/10/2005 13:55, Piotr wrote :
    > Witam
    > Jestem synem ofiary.
    > Mam pytanie czy mogę zobaczyć protokuł/notatkę policyjną ze zdarzenia czy
    > też do rozprawy sądowej nie ma takiej możliwości?

    Jest taka możliwość. W końcu skoro Twój rodzic zmarł to jesteś
    pokrzywdzonym w rozumieniu kpk -- a zatem przysługuje Ci, przed
    skierowaniem aktu oskarżenia, za zgodą prokuratora, dostęp do akt.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the

  • 4. Data: 2005-10-23 15:35:38
    Od: "Leszczak" <s...@g...pl>

    ustanów się od razu oskarżycielem posiłkowym, a tak na przyszłość to z
    wyrokiem skazującym wal do sądu cywilnego i niech sprawca odczuje co zrobił
    bo kare pewnie dostanie żadną.

    Michał.

  • 5. Data: 2005-10-23 18:03:30
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "Leszczak" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ustanów się od razu oskarżycielem posiłkowym, a tak na przyszłość to z
    > wyrokiem skazującym wal do sądu cywilnego i niech sprawca odczuje co zrobił
    > bo kare pewnie dostanie żadną.

    Pod warunkiem, że denat nie był sprawcą wypadku.

    Pzdr
    Leszek