  • 1. Data: 2005-10-23 07:42:30
    Temat: Problem z zameldowaniem
    Od: "Fiołek" <f...@g...pl>

    Mój problem jest następujący: Chciałbym w przyszłorocznych wyborach
    kandydować do Rady Miasta, w którym mieszkam. Problem polega na tym iż nie
    jestem w tym mieście zameldowany, ale w nim mieszkam. Zameldowany jestem w
    innym mieście. Nie mogę zmienić adresu zameldowania. Z ordynacji wynika, że
    kandydować może tylko ten kto ma odpowiedni wiek i jest zameldowany w
    mieście w którym chce kandydować. Czy jest jakaś możliwość żebym mogł
    kandydowac do Rady Miasa, w którym mieszkam i nie zmieniał adresu
    zameldowania ??? Proszę o pomoc

  • 2. Data: 2005-10-23 09:11:15
    Temat: Re: Problem z zameldowaniem
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Fiołek" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy jest jakaś możliwość żebym mogł kandydowac do Rady Miasa, w którym
    mieszkam i nie zmieniał adresu zameldowania ??? Proszę o pomoc

    Zameldowanie służy do informowania urzędów, gdzie cie mają szukać, więc przede
    wszystkim powinneś zameldowac się w miejscu, gdzie stale przebywasz a wymeldowac
    sie z miejsca, gdzie cie nie ma.

    vertret

  • 3. Data: 2005-10-23 09:33:46
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    vertret napisał(a):

    > Zameldowanie służy do informowania urzędów, gdzie cie mają szukać, więc przede
    > wszystkim powinneś zameldowac się w miejscu, gdzie stale przebywasz a wymeldowac
    > sie z miejsca, gdzie cie nie ma.

    Tak, tak. To po prostu fikcja meldunkowa spotykana w Polsce na kazdym
    kroku. Przepisy meldunkow nalezy albo zniesc albo powaznie ograniczyc bo
    nie sluza one praktycznie niczemu.

    --
    pozdrawiam
    Mithos