  • 111. Data: 2014-01-17 18:49:22
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.01.2014 18:36, Wieśniaczek pisze:

    > Jakoś tysiące lat dyktatury sprawdziło się całkiem nieźle, w
    > przeciwieństwie do demokracji, która po wyczerpaniu dochodów z
    > niewolnictwa, podbojów i rabunków skończyła się (choć próby rabowania
    > trwają).
    > To właśnie dyktatura stworzyła piramidy, Chiński Mur, Luwr i Kreml.

    A demokracja stworzyła antybiotyki, nowoczesną elektronikę i uratowała
    przed głodem miliardy ludzi.

    Jak tak kochasz dyktatury, Wieśniaczku to won do KRLD. To sztandarowy
    przykład jak się kończy romans z dyktaturą.

  • 112. Data: 2014-01-17 18:50:40
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 17.01.2014 15:50, Andrzej Lawa pisze:

    > Mhm. Czyli Południe skopało dupę Północy w Wojnie Secesyjnej?

    > Mam pewność co do nieskuteczności. To mogło działać w prymitywnych
    > czasach kiedy największym osiągnięciem technicznym był zajebiście duży
    > mur a uprawy rolne wymagały stada ludzi a nie jednego automatycznego
    > traktora.

    A nieprawda...
    To działa obecnie całkiem nieźle...
    Polacy (niewolnicy) kupują od swoich Panów stare samoloty, nadstawiają
    dupy na misjach o ropę, łaszą się o wizy (w drugą stronę Panowie jadą
    jak do siebie), pozwalają na budowanie baz wojskowych i więzień na swoim
    terytorium, etc.

    No i niebagatelne dla gospodarki jest zdobycie rynku konsumentów swoich
    wyrobów. Pijcie Coca Colę i płaćcie swoim Panom :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 113. Data: 2014-01-17 18:51:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.01.2014 18:40, Wieśniaczek pisze:

    > Zaraz zaraz...
    > Jaki koniec?
    > W USA mamy zarówno karę śmierci

    Powoli likwidują.

    > jak i niewolnictwo.

    Bredzisz.

    > Z tym, że teraz ich niewolnikami jesteśmy my.

    LOL

    > Masz jakiś argument, że jest inaczej?

    Oczywiście. Przychodzi USAman i żąda, żebym mu bawełnę zbierał. A ja mu
    mówię "spierdalaj lub płać i daj odpowiedni sprzęt".

  • 114. Data: 2014-01-17 18:53:08
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 17.01.2014 14:55, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > Ale to jest szczególny przypadek.

    Nie ma "szczególnych" przypadków: Wobec prawa wszyscy (teoretycznie) są
    równi!

    Inaczej jest gówno a nie prawo.

  • 115. Data: 2014-01-17 18:53:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.01.2014 18:50, Wieśniaczek pisze:

    > A nieprawda...
    > To działa obecnie całkiem nieźle...

    Brednie.

    > Polacy (niewolnicy) kupują od swoich Panów stare samoloty, nadstawiają
    > dupy na misjach o ropę, łaszą się o wizy (w drugą stronę Panowie jadą

    Zdecydowanie masz jakieś kompleksy.

> [...]
    >
    > No i niebagatelne dla gospodarki jest zdobycie rynku konsumentów swoich
    > wyrobów. Pijcie Coca Colę i płaćcie swoim Panom :)

    Ja piję herbatę... czyli co, jestem niewolnikiem Chin i Indii?

    Ciekawe co pijesz, żeby nie być niewolnikiem... i co powoduje, że masz
    tak zlasowany mózg, że wszystkie fałdy ci się wygładzają ;->

  • 116. Data: 2014-01-17 18:59:37
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-01-17 17:08, Qrczak pisze:
    > Dnia 2014-01-17 10:33, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

    > Teraz coraz trudniej już spokojnie sobie spacerować. Dziaciaka na
    > podwórko luzem puścić.

    No, przecież o tym, że taka patowa sytuacja powstanie, jest wiadome
    dopiero od 25 lat. Czasu mało, trzeba na kolanie ustawę klecić.

    Ewa

  • 117. Data: 2014-01-17 19:07:34
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    FEniks <x...@p...fm> pisze:

> [...]
    > wiadome
    > dopiero od 25 lat. Czasu mało, trzeba na kolanie ustawę klecić.

    To całe 25 lat było _pewne_ że Trynkiewicz nie zasłuży na
    przedterminowe zwolnienie?

    Wypada przynajmniej udawać że jakieś tam szansę miał.

    --
    A. Filip
    Ignorant jest podobny do wysuszonego kanału nawadniającego.

  • 118. Data: 2014-01-17 19:21:36
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-01-17 19:07, A. Filip pisze:

    > To całe 25 lat było _pewne_ że Trynkiewicz nie zasłuży na
    > przedterminowe zwolnienie?
    >
    > Wypada przynajmniej udawać że jakieś tam szansę miał.

    Nie chciałam być aż tak okrutna. ;)

    Ewa

  • 119. Data: 2014-01-17 19:29:41
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-01-17 18:30, Wiesiaczek pisze:

    > Pozwolili bydłu rządzić...

    na tym polega demokracja, głos debila znaczy tyle samo co głos mądrego.
    W systemie republikanskim debil ma do wyboru same opcje przynjamniej
    niezbyt katastrofalne ;)

    --
    @foe_pl

  • 120. Data: 2014-01-17 19:45:20
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 17.01.2014 19:29, the_foe pisze:

    > na tym polega demokracja, głos debila znaczy tyle samo co głos mądrego.
    > W systemie republikanskim debil ma do wyboru same opcje przynjamniej
    > niezbyt katastrofalne ;)

    Głupców jest większość, więc jest jak jest.

    --
    niebieski