  • 121. Data: 2014-01-17 20:58:06
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 stycznia 2014 19:45:20 UTC+1 użytkownik niebieski napisał:

    > Głupców jest większość, więc jest jak jest.
    Jakies propozycje wzamian?

  • 122. Data: 2014-01-17 21:14:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 Jan 2014 18:40:45 +0100 osobnik zwany Wiesiaczek
    napisał:

    > Zaraz zaraz...
    > Jaki koniec?
    > W USA mamy zarówno karę śmierci jak i niewolnictwo. Z tym, że teraz ich
    > niewolnikami jesteśmy my. Masz jakiś argument, że jest inaczej?

    <http://www.washingtonpost.com/blogs/worldviews/file
    s/2013/10/slavery-per-
    capita-map-wo-arrows.jpg>

    wyglada na to, że u nas jest więcej niewolników niż w stanach

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 123. Data: 2014-01-17 21:15:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 Jan 2014 18:50:40 +0100 osobnik zwany Wiesiaczek
    napisał:

    > A nieprawda...
    > To działa obecnie całkiem nieźle... Polacy (niewolnicy) kupują od swoich
    > Panów stare samoloty, nadstawiają dupy na misjach o ropę,

    czyli za komuny byliśmy o wiele większymi niewolnikami. Na żądanie panów
    z Moskwy najeżdżaliśmy Czechosłowację, Bliski wschód, kupowaliśmy po
    zawyżonych cenach gówniane samoloty, czołgi i samochody. Sprzedawaliśmy
    za bezcen nasze produkty a do powiedzenia mieliśmy gówno

  • 124. Data: 2014-01-17 21:16:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    kosztem życia dziesiatek tysięcy ludzi

  • 125. Data: 2014-01-17 22:42:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 17 Jan 2014, the_foe wrote:

    > Ktos kto twierdzi ze monarchia absolutna to najlepszy system władzy musi miec
    > cos z wariata.

    Trzymając się tematyki wątku, monarcha niewątpliwie z okazji koronacji
    urządzi jakąś amnestię ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 126. Data: 2014-01-17 22:51:30
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-17 14:49, masti pisze:
    > tak trzeba było. Już nigdy nie będzie sie wykonywać wyroków s tylu
    > Twojego ulubionego ustroju
    > <http://www.wprost.pl/ar/431099/Wuj-Kim-Dzong-Una-zo
    stal-zywcem-zjedzony-
    > przez-120-glodnych-psow/>
    Został stracony, bo dopuścił się korupcji, złego zarządzania finansami
    państwa i był dwulicowy. Z takimi zarzutami moglibyśmy 3/4 naszej elyty
    politycznej podrzucić jakimś głodnym ptaszyskom :->

    Maciek

  • 127. Data: 2014-01-17 22:53:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    no i skazał go niezawisły sąd ludowy

  • 128. Data: 2014-01-17 22:55:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 stycznia 2014 22:51:30 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

> [...]
    Jadł psy zjadły go psy;)

  • 129. Data: 2014-01-17 23:14:47
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 17 Jan 2014 20:16:27 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> [...]

    Do kolejnych "osiągnięć" dyktatur dorzuciłbym też Gułag czy nazistowskie
    obozy koncentracyjne.

    > kosztem życia dziesiatek tysięcy ludzi

    Dziesiątki tysięcy to jakby mało:
    - Wielki Głód na Ukrainie to 8-12 milionów
    - Wielki Skok to 30-40 milionów
    Faktycznie, komunizm ma "osiągnięcia".

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 130. Data: 2014-01-18 00:17:34
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: Agnieszka Gdzie: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Kiedy: 17.01.2014, 10:20:09

    > Bo przecież wszyscy mówią, że zabije.

    Gorzej tego ująć w słowa chyba nie mogłaś.

    --
    Llort

    lengyel - magyar erőteljes nyelvrokonság