  • 11. Data: 2002-10-01 16:42:08
    Temat: Re: transakcje kradzioną kartą kredytową
    Od: k...@u...agh.edu.pl

> [...]
    > karcie.
    >   Bank musi rozpatrzyć twoja relamację i dać ci odpowiedz na piśmie
    > moje rady:
    > - w BPH mozna obok rachunku ustanowic sobie konto karty - i w sezamie
    > przelewac na nie tyle ile uznasz ze ci na karte potrzeba
    > - w innym banku karta (nawet VE) jest ubezpieczona np w ten sposob ze
    > odpowiedzialnosc banku rozpoczyna sie nie od zgloszenia kradziezy ale
    > wczesniej (np kilka godzin)
    >
    > Lepiej używać takiej karty albo stosowac oba sposoby jednoczesnie (np w

    Dzieki wielkie za cenne informacje odnosnie
    karty.Z tego co piszesz wnioskuje iz nalezaloby
    reklamowac.Bank obiecal mi jedynie przeslanie
    kopii rachunkow ze sklepow, w ktorych dokonano
    transakcji.Ja mialem karte wypukla, nie wiem czy
    mozna reklamowac na podpis?

  • 12. Data: 2002-10-01 16:45:29
    Od: k...@u...agh.edu.pl

> [...]

    reklamowac.Bank obiecal mi jedynie przeslanie
    kopii rachunkow ze sklepow, w ktorych dokonano
    transakcji.Ja mialem karte wypukla,nie wiem
    Z tego co mi wiadomo nalezaloby sklepowi udowodnic
    iz jego sprzedawca dzialal w zlej wierze,
    a to chyba prawie nie wykonalne.

    pozdrawiam
    Longi

  • 13. Data: 2002-10-01 17:24:30
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <k...@u...agh.edu.pl>
> [...]
    > czy mozna reklamowac na podpis?
    > Z tego co mi wiadomo nalezaloby sklepowi udowodnic
    > iz jego sprzedawca dzialal w zlej wierze,

    sprobuj - na piśmie
    od roku chyba banki wycofaly sie z oplaty za reklamacje
    i jak podpis bedzie ewidentnie inny to bank moze wyciagnac forse od
    sprzedawcy a zwrocone ci pieniadze (na poczatku procedury) zostawic.
    Chodzi o to ze wolno ci reklamowac "to nie ja zrobilem taka rtransakcje"
    nawet jak twoja karta nie zostala ukradziona - a jak zobaczysz nei swoj
    podpis to bedziesz wiedzial ze karte nalezy zastrzec zeby sprawa sie nie
    powtarzala

    ja kiedys reklamowalem, ale kwitek z podpisem mi pokazali i uznalem ze to
    moja operacja a ja o niej po prostu zapomnialem
    *** blad ***

  • 14. Data: 2002-10-02 12:04:36
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > Tak a ja sie podpisalem za przeproszeniem "DUPA " i nawet pani nie byla
    > laskawa na to spojzec. Po co sa te podpisy. Po kolejne w hipermarketach w
    > Zielonej Gorze maja maszynki do wprowadzania pinow... ale nie wykozysstuja
    > tego .. bo za dlugo by to wszystko trwalo wiec wrocili do podpisow. I tak
    > Tesco Auchan i Inter Marche nie wprowadza sie pinow .. bynajmniej mi sie
    > juz to nie przytrafia .. wiec jakie to dbanie o klienta .. z takimi
    sklepami
    > banki powinny rozwiazac umowe i po klopocie dla bankow

    To od karty (a zatem od Banku) zalezy, czy PIN przy zakupach ma byc
    wprowadzany czy nie !!! - ja mam 2 karty mBanku i jedna PKO BP (wszystkie
    VISY Electron) - kiedy robie zakupy na karte PKO BP - ZAWSZE proszony jestem
    o wystukanie PINu na PINpadzie, a kiedy mBanku - NIGDY ! (ten sam sklep).

  • 15. Data: 2002-10-02 13:41:38
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    jestem
    > o wystukanie PINu na PINpadzie, a kiedy mBanku - NIGDY ! (ten sam sklep).

    No widzisz ja na te sama karte raz pin potrzebowali innym razem nie ..
    jak to wytlumaczysz ?

    AJA