  • 1. Data: 2002-09-30 12:51:02
    Temat: Gwarancja (prawo konsumenckie?)
    Od: "lister" <l...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich

    nie wiem, czy slusznie, ze na tej grupie, ale nie bardzo wiem gdzie szukac.

    potrzebuje kilku podstawowych przepisow (i zwyczajow) jakie obowiazuja w
    Niemczech na sprzet nie posiadajacy karty gwarancyjnej. dokladnie chodzi o
    sprzet rowerowy i 'zuzycie materialu' (znaczy wygiecie ;) i tumaczenie w
    stylu, ze to bylo uzywanie niezgodnie z przeznaczeniem (nigdzie nie
    wyszczegolnionym oczywiscie), a nie wada fabryczna/materialowa...

    czy gdzies mozna zdobyc takie info, ale po polsku lub po angielsku...

    pozdrawiam serdecznie
    lister
    p.s. usun no spam z adresu