  • 1. Data: 2002-09-30 12:13:43
    Temat: Rejestracja spółki z.o.o
    Od: "Paweł Jabłonowski" <p...@w...pl>

    Ze swoim wspólnikiem planujemy zawiązanie Sp. z o.o.

    Od czego zacząć, zakładając, że umowę spisaliśmy? Czy z tą umową udać się do
    notariusza? Kiedy KRS?

    Proszę o jakieś wskazówki. Może jest jakaś strona WWW, która mi to ułatwi,
    albo podręcznik.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2002-09-30 22:10:26
    Temat: Re: Rejestracja spółki z.o.o
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Jabłonowski" <p...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:an9fah$ea9$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > notariusza? Kiedy KRS?
    >
    > Proszę o jakieś wskazówki. Może jest jakaś strona WWW, która mi to ułatwi,

    Gdzies o tym niedawno czytalam... Juz wiem- w Prawie gospodarczym dla
    studentów ekonomii i zarządzania, wydawnictwa C.H.Beck.
    Pozdrawiam,
    Marta

  • 3. Data: 2002-09-30 22:41:33
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > notariusza? Kiedy KRS?
    >
    > Proszę o jakieś wskazówki. Może jest jakaś strona WWW, która mi to ułatwi,

    Po prostu idzcie do notariusza. I tak musicie sie tam udać bo umowa sp, z
    o.o. obowiązkowo ma mieć formę aktu notarialnego a notariusz ma gotowce i
    ew. pomoże Wam pozmieniać to co trzeba ( przynajmniej powinien ) a wliczone
    jest to w cene ( przynajmniej u tych u których ja bywałem ). Potem trzeba
    wnieść wkłady, wybrać zarząd itp itd i dopiero ze sterta papierów i
    wypełnionym formularzem rejestrować. Są to artykuły 163-172 Kodeksu spółek
    handlowych. Jest na sejm.gov.pl i w wielu innych miejscach. A zresztą
    notariusz Wam wszystko powinien powiedzieć.

    Depi.