  • 1. Data: 2002-09-30 12:51:12
    Temat: Prawo Pracy / Delegacja w dni wolne / Pytanie
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Witam.
    Moj problem jest nastepujacy:
    Bylem w delegacji przez trzy dni: czwartek, piatek, sobota.
    Powrot z delegacji nastapil w nocy sobota/niedziela. W domu
    bylem w niedziele ok. godz 10:00 (rano).
    Wiem, ze pracodawca "jest mi winny" 1 dzien wolny za sobote.
    Mam jednak pytania:
    1. Czy pracodawca jest mi rowniez winny jakis czas wolny za
    niedziele? Ile?
    2. W jakim czasie od zakonczenia delegacji musze sie
    upomniec o wolne dni? Czy musze to zrobic w tym samym roku
    kalendarzowym?
    Delegacja miala miejsce we wrzesniu, a dni wolne chetnie
    wykorzystalbym w styczniu.
    3. Czy pracodawca moze zaproponowac mi jakies pieniadze
    zamiast dni wolnych? I czy w takim wypadku moge sie
    upierac ze wole dni wolne zamiast pieniedzy?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    pozdrawiam - tan

    -------------------------
    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl
    -------------------------

  • 2. Data: 2002-09-30 14:56:43
    Temat: Re: Prawo Pracy / Delegacja w dni wolne / Pytanie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Sep 2002, tan wrote:

> [...]
    >+ Powrot z delegacji nastapil w nocy sobota/niedziela. W domu
    >+ bylem w niedziele ok. godz 10:00 (rano).

    Pochwal się jeszcze kiedy *pracowałeś* w delegacji
    a kiedy tylko "byłeś w podróży służbowej" (liczy się
    nie tylko czas "w drodze" ale równiez pobyt w hotelu
    i wszystkie inne takie, kiedy byłeś w delegacji ale
    nie pracowałeś).
    Te czasy mają *różne* znaczenie :)

    Pozdrowienia, Gotfryd