  • Data: 2004-08-01 15:08:12
    Temat: Re: tortury psa - gdzie zglosic?
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Sasiad w moim bloku ma bardzo duzego psa, pomimo tego ze mieszka w bardzo
    > malym mieszkaniu to jeszcze potrafi zamknac psa na malym balkonie przez
    dlugi
    > okres czasu (bez wody, jedzenia, cienia).

    ile dokladnie, jezeli kilka godzin to nie jst straszne (jezeli nie ma mrozu)

    Pies zalatwia potrzebe na
    > balkonie ... a nastepnie jest w tym caly umorusany. jest to bardzo
    uciazliwe
    > dla sasiadow zarowno pod wzgledem halasu (notorycznie szczeka) jak i

    mi sie wydaje ze bardziej sasiedzi interesuja sie soba a nie psem,
    zabrac komus jest bardzo latwo.

    > zapachowym nie mowiac juz o biednym psie. gdzie to zglosic?

    Psy lubia sie turlac w kupach, jezeli nie jest bity, wl;asciciel zostawia go
    na alkonie na kilka godzin
    to nie widze w tym nic zlego.

    P.