  • Data: 2004-08-01 20:42:36
    Temat: Re: tortury psa - gdzie zglosic?
    Od: " Mikolaj" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to czy nie ma wody ( w ogole ) to ktos normalny powienien sprawdzic a nie
    > osoba dla ktorej wygodne bylo by sie pozbycie psa:

    owszem nie ukrywam ze fajnie by bylo jakby wogole psow by niebylo w budynku
    ale ja rozumiem ze zwierze to czesc rodziny, a nieraz to pies jest lepszy od
    czlowieka. tutaj chodzi o to ze pies jest bardzo duzy a jest trzymany na
    bardzo malym balkonie. nie jestem znawca psow ale na moje oko to pies sie
    bardzo zle czuje (normalne aby wyl? i dostawal ogolnego pierd**ca?)

    mysle ze jest tutaj roznica czy pies lubi turlac sie we wlasnym gownie, ten
    pies poprostu nie ma wyboru bo nie ma miejsca na tym obsranym balkonie.

    mnie to akurat omija ale wiem ze innym sasiadom zalatuje gownem do ich
    mieszkan w goracy dzien kiedy musi sie trzymac okno otwarte. sadze ze i Ty
    nawet w takiej sytuacji bys sie wkurzyl, nie patrzac na to ile miales psow.

    pzdr,

    M.