  • Data: 2004-08-01 20:48:09
    Temat: Re: tortury psa - gdzie zglosic?
    Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Mikolaj"

    > owszem nie ukrywam ze fajnie by bylo jakby wogole psow by niebylo w
    budynku
    to pierwsza sprawa - mnie draznia ludzie ktorzy tak mowia, ale masz do tego
    prawo

    > czlowieka. tutaj chodzi o to ze pies jest bardzo duzy a jest trzymany na
    > bardzo malym balkonie. nie jestem znawca psow ale na moje oko to pies sie
    > bardzo zle czuje (normalne aby wyl? i dostawal ogolnego pierd**ca?)
    powiem tak - mieszkalm w malym mieszkaniu i mialam duzego psa ktory sie tam
    swietnie czul, teraz ma oooogrooomny dom, wielki ogrodek w pelni do swojej
    dyspozycji i co? i jest nieszczesliwy!
    a co do kup - to ja mysle ze czasem to psy potrafia byc zlosliwe chociaz
    ponoc to tylko ludzka cecha

    > pies poprostu nie ma wyboru bo nie ma miejsca na tym obsranym balkonie.
    eee tam - moglby sobie siasc kolo kupy, albo wogole jej nie robic, co to
    pies nie potrafiacy wytrzymac paru godzin? bez zartow! ja rozumie ze moze go
    bolec brzuch - ale nie codziennie a rozumie ze psinka jest codziennie
    "katowana" balkonem

    > mnie to akurat omija ale wiem ze innym sasiadom zalatuje gownem do ich
    > mieszkan w goracy dzien kiedy musi sie trzymac okno otwarte. sadze ze i
    Ty
    > nawet w takiej sytuacji bys sie wkurzyl, nie patrzac na to ile miales
    psow.
    to w takim wypadku nalezy zglosic sprawe do strazy miejskiej albo policji ze
    jest to uciazliwe, a nie od razu stawiac diagnoze ze to wlasciciel jest be i
    pieska nalezy mu zabrac i najlepiej uspic bo wtedy kolatorom bedzie sie
    swietnie zylo
    jak komus cos nie pasuje zawsze moze sobie kupic wlasny dom na odludzi i nie
    miec sasiadow (mysle ze taka posesja z domem na wsi bedzie tansza od malego
    mieszkania w takim bloku...)

    jednym slowem - nie podoba sie smrod - dzwonic do strazy miejskiej

    ania
    www.aem.pl GG: 1145538
    osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki