    From: HIKI <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szuka ich policja - jaki zarzut?
    Date: Wed, 17 Sep 2014 10:09:41 +0200

    W dniu 17.09.2014 09:07, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    koczyli-z-palacu-kultury-i-nauki-poszukuje-ich-polic
    ja,142629.html

    > Za onetem:

    OK, bede pytal dalej, bo mnie to zaciekawilo...

    > Zgodnie ze wspomnianym wyżej art. 211, "kto wykonuje lot przy użyciu
    > statku powietrznego,

    Czy spadochron jest statkiem powietrznym? Zalozmy, ze tak.

    > nieposiadającego wymaganej zdatności do lotów

    Posiada, wiec OK

    > lub
    > niezgodnie z ograniczeniami określonymi w świadectwie zdatności do lotów

    Zgodnie, spadochron sluzy do skokow na spadochronie ;)

    > (ust. 1) oraz wbrew art. 97 ustawy wykonuje lot lub inne czynności
    > lotnicze, nie mając ważnej licencji lub świadectwa kwalifikacji lub
    > niezgodnie z ich treścią i warunkami (ust. 5), podlega grzywnie, karze
    > ograniczenia wolności lub pozbawienia wolności do roku".

    Czyli szukaja ich, zeby sprawdzic, czy maja odpowiednie papiery
    uprawniajace ich do skokow na spadochronie.

    Cos jak sprawdzenie, czy kierowca ma wazne prawko kategorii A jak jedzie
    motocyklem.

    Dobrze rozumuje?

    --

    Fug the Sigstem!