  • Data: 2014-09-17 16:45:41
    Temat: Re: szuka ich policja - jaki zarzut?
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17 wrz 2014 o 14:06, HIKI pisze:
    > W tym kontekście zapytam - bo lata mi nad glowa coraz wiecej tych
    > latajacych robotow z kamerkami.
    >
    > Czy to jest jakos regulowane prawnie (i dlaczego nie?)

    W szczególny sposób - nie. Dlaczego? Bo to dość nowy problem. I na razie
    urzędnicy zastanawiają się czy to regulować, a jeśli tak - to jak i co
    uregulować? Czyli jak zrównoważyć interesy użytkowników takich urządzeń
    z jednej strony i wszystkich innych - z drugiej strony.

    > Kto poniesie odpowiedzialnosc za to, ze taki robot spadnie mi na glowe,
    > bo mu sie cos popsuje.

    Ten, kto tego używał. Tak, jak w przypadku rowerzysty, którzy w Ciebie
    wjedzie.

    --
    .B:artek.