  • 21. Data: 2023-10-26 19:10:16
    Temat: Re: szczury uciekają
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Oct 2023 17:38:06 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    wiedziec, ze trzeba czyścic :-)

    > Trzeba, nie trzeba... Można różne taktyki wybrać - pójść na emkę podbitą
    > przez granatnikowa biorąc część hańby na siebie. Można na przykład
    > przypomnieć sobie niezbyt wygodne rozkazy i dogadać się z przyszłą władzą...

    Fakt, ze przyszła władza moze zagrozic "wyp* was z niską em-ką, albo
    nam cos podrzucicie na starą władzę".

    No bo te niewygodne rozkazy obciążają też wykonawców jak rozumiem ...

    > Mnie to bardziej zastanawia że pismaki o tym wiedzą.

    Tajemnica o której wiedzą 3 osoby, to nie tajemnica, a tu ponad 20
    wie :-)

    > Bo własnie trzeba się upewnić, że każdy każdego za jaja trzyma;)

    No ale jak odejdą, to juz trzymania nie będzie ...

    Poza tym jak na cos są dokumenty, to nowa ekipa moze je odszukac,
    a z kolei komendant chyba nie bardzo moze dokumenty skasować.

    Pozostaje wersja, ze dokumenty znikły w nieustalony sposób,
    a postępowanie dyscyplinarne sie umarza, z powodu odejscia ze służby.

    Ale co to za dokumenty mogłyby być? Faktury chyba nie,
    ale jakies potwierdzenia wykonania zlecen ... być może ..

    Bo co jeszcze - zlecenia na podsłuchy opozycji powinni niszczyc juz
    dawno, o tam jeszcze moze być - przeciez nie rozkazy pałowania Julek,
    bo to na gębę było..

    Jakies zlecenia czynnosci od prokuratury?

    Zaglądanie z podnosnika przez okna to juz nagłośnione :-)

    J.

  • 22. Data: 2023-10-26 19:12:58
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Nie, to pobożne życzenie zdrowego na umyśle.
    > Jesteś wierzący, to chyba rozumiesz, że kara boska im się należy.
    > Nie będziesz chyba kwestionował, że prawo boskie, to też prawo?
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Pobożne życzenia są na temat na grupie *religia* a nie prawo.
    Pobożne życzenia na grupie prawo nie powinny nigdy móc sprawiać
    wrażenia opinii prawnej.

    --
    A. Filip

  • 23. Data: 2023-10-26 19:36:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2023 o 19:10, J.F pisze:

    > Fakt, ze przyszła władza moze zagrozic "wyp* was z niską em-ką, albo
    > nam cos podrzucicie na starą władzę".
    >
    > No bo te niewygodne rozkazy obciążają też wykonawców jak rozumiem ...

    Jak się dogadają to co kogo to potem obchodzi...

    > No ale jak odejdą, to juz trzymania nie będzie ...

    Oj tam, jak odejdą to nie będzie specjalnie celu innych gryźć po
    kostkach. A i na każdego coś znajdą. Po prostu ustlają warunki.

    > Poza tym jak na cos są dokumenty, to nowa ekipa moze je odszukac,
    > a z kolei komendant chyba nie bardzo moze dokumenty skasować.

    A tam nie mogą - "co wy tam palicie - radomskie!"

> [...]
    >
    > Bo co jeszcze - zlecenia na podsłuchy opozycji powinni niszczyc juz
    > dawno, o tam jeszcze moze być - przeciez nie rozkazy pałowania Julek,

    Coś tam zawsze zostało, coś było na papierze, coś ktoś nagrał, coś ktoś
    skopiował zanim inny zniszczył, coś ktoś sfałszował.

    > Jakies zlecenia czynnosci od prokuratury?
    >
    > Zaglądanie z podnosnika przez okna to juz nagłośnione :-)

    Takich akcji to w chuj było i jeszcze trochę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 24. Data: 2023-10-26 19:41:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2023 o 18:14, A. Filip pisze:

    > To jest opinia _prawna_ zdrowego na umyśle?
    >
    > Na grupie prawo mało ważne jest czy (w czyjejś opinii) im się należy czy
    > nie tylko czy danie im nagród będzie złamaniem _prawa_ .

    Ty - a coś ty taki praworządny się nagle zrobił? A wiesz że jak cie
    (zupełnie abstrakcyjna sytuacja) pierdolnę cegłą w potylicę tak żeby
    nikt nie zauważył to będę w prawie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 25. Data: 2023-10-26 20:18:09
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.10.2023 o 19:12, A. Filip pisze:

    > Pobożne życzenia są na temat na grupie *religia* a nie prawo.
    > Pobożne życzenia na grupie prawo nie powinny nigdy móc sprawiać
    > wrażenia opinii prawnej.

    Serio?
    Skoro wam wolno zwracać się po takie boskie ekspertyzy prawne, to mi też.
    https://www.facebook.com/lekcjareligiipl/posts/pfbid
    023tt2hkxYahLYwsP5QTkadwkKZYs2WbdGCJgrmbdGdnDiMCbJqE
    BpXYXuv85Ao2G2l?mibextid=YxdKMJ

    Różnica jest taka, że ja zwracam się bezpośrednio do źródła, a nie do
    pośredników.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 26. Data: 2023-10-26 20:18:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Oct 2023 19:36:25 +0200, Shrek wrote:

    > Jak się dogadają to co kogo to potem obchodzi...

    Ale pozycja do negocjacji troce gorsza, a i chec ujawniania mniejsza.

    Poza tym te pismaki znowu szumu narobią i minister choc obiecał, to
    bedzie musiał wypierdolic :-)

    > A tam nie mogą - "co wy tam palicie - radomskie!"

    No ale co - TW podejrzewasz?

    > Coś tam zawsze zostało, coś było na papierze, coś ktoś nagrał, coś ktoś
    > skopiował zanim inny zniszczył, coś ktoś sfałszował.

    > Takich akcji to w chuj było i jeszcze trochę.

    No i dlatego juz mało bulwersują, a w ogóle to drobiazgi :-)

    J.

  • 27. Data: 2023-10-26 20:39:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2023 o 20:18, J.F pisze:

    > No ale co - TW podejrzewasz?

    Nie - po prostu bez żadnego trybu niszczą.

    > No i dlatego juz mało bulwersują, a w ogóle to drobiazgi :-)

    Coś w tym stylu. A teraz mam nadzieję, że im się dobiorą do dup. Ale
    obawiam się że nadzieja...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 28. Data: 2023-10-27 02:17:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-26, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > To jest opinia _prawna_ zdrowego na umyśle?
    >
    > Na grupie prawo mało ważne jest czy (w czyjejś opinii) im się należy czy
    > nie tylko czy danie im nagród będzie złamaniem _prawa_ .

    Zupełnie podzielam oburzenie Kolegi. Nagrody im się należą. Może nie to,
    że nagrody za dobrą pracę, więc zupełnie niepotrzebnie ten aspekt jest
    tu podkreslany, ale juz nagrody za istotny i pozytywny wpływ na policję?
    W kontekscie ich odejścia ze słuzby wydaje sie to mieć silne umocowanie
    na gruncie racjonalnym.

    --
    Marcin

  • 29. Data: 2023-10-27 08:28:28
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 25.10.2023 13:17, Olin wrote:
    > Gen. Granatnikow zrobił sabat oberkulsonów wojewódzkich z całej Polski.
    > Dostali propozycję: jeżeli odejdą ze służby w najbliższym czasie, podwyższy
    > im honorarium, by mieli wyższą emeryturę.
    > https://www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/tajna-od
    prawa-komendantow-wojewodzkich-policji-nieoficjalnie
    -padla-kontrowersyjna/hteptsh,79cfc278

    > Podobnie dzieje się u strażaków:
    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/komendant-strazy-poz
    arnej-zwolal-tajna-narade-znamy-nieoficjalne-kulisy/
    62qkdek

    Zadaniem PiS, jak również prezydenta Andrzeja Dudy jest niedopuszczenie
    do tego, by Donald Tusk został premierem - uważa Daniel Milewski z Prawa
    i Sprawiedliwości. Polityk stwierdził, że prezydent "ma pełne prawo nie
    chcieć, aby ktoś był premierem".

    LOL. To na cholerę były wybory?

    https://www.polsatnews.pl/wideo/posel-pis-zadaniem-p
    rezydenta-jest-niedopuszczenie-do-tego-by-d-tusk-byl
    -premierem_6828664/

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 30. Data: 2023-10-27 09:17:24
    Temat: Re: Do czego prezydent Duda ma prawo [Was: szczury uciekają]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:
> [...]
    >
    > LOL. To na cholerę były wybory?
    >
    > https://www.polsatnews.pl/wideo/posel-pis-zadaniem-p
    rezydenta-jest-niedopuszczenie-do-tego-by-d-tusk-byl

    Nie ma prawa "nie chcieć" ? Nie liczy się co prezydent _chce_ tylko czy
    to co _robi_ mieści się w granicach prawa i jego uprawnień.
    Prawo każe tych to chcą gwałcić ale nie gwałcą za "chęci bez przełożenia"?

    "Opóźnianie" w granicach konstytucyjnych terminów, dawanie PiS czasu na
    "wyjęcie" elementów Tuskiej Koalicji jest tym co prezydent _może_ zrobić
    w granicach prawa i zgodnie z pasującą mu tradycją. Konstytucyjne
    terminy i tradycja dawały PiS 58 dni (30+14+14) rządów od dnia wyborów.
    PiS raczej+ nie rozbije Tuskiej Koalicji ale jakieś szanse (kilka
    procent?) ma i nawet nie spróbować to byłby wstyd. Zaś przeciąganie
    sprawy jak będzie widać _po sprawdzeniu_ że szanse są niemal żadne IMHO
    nie będzie się kalkulować PiS wizerunkowo pod kolejne wybory.

    Na razie pierwszy element czyli zwołanie pierwszego posiedzenia Sejmu
    poszedł przy bandzie ale aż nie aż do oporu. 30 dni od dnia wyborów
    dawało jako ostatni termin 15 listopada a prezydent Duda zwołał na
    poniedziałek 13 listopada.

    --
    A. Filip