  • Data: 2005-04-11 20:43:12
    Temat: Re: swiat ksiazki - pomocy! :)
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d3en5l$ds$3@nemesis.news.tpi.pl...
    > Przemek R... napisał(a):
    >

    > A czy to nie przypadkiem pouczałeś mnie żeby nie mówił że masz nie pisać
    > tu. Wiec czemu uważasz, że zasady dla ciebie powinny być inne i ty możesz
    > mówić innymi kiedy mogą pisać, a kiedy nie?

    rozroznij pisanie w ogole na grupe a przyp do jednego konkretnego czlowieka,
    bo jak nie dostrzegasz
    roznicy to nie mamy o czym rozmawiac.

    > Lepiej martw się czy sobie o tobie nie przypomną do momentu przedawnienia.

    ladnych pare lat wstecz.

    Może na razie się powstrzymują z uwagi na twój młody
    > wiek, nie chcą angażować twoich rodziców itd?

    od okolo 6 lat raczej sie o to mrtwic nie musza

    P.

    ps
    prosta metode stosuja, jezeli zamowisz ksiazki najtansze wowczas wysla Ci
    duzo drozsza (ksiazke miesiaca) - ktora wysylaja jezeli nie zlozysz
    zamowienia
    w terminie - a pozniej beda twoierdzic ze list z zamowieniem nie doszedl (bo
    to nie polecony), ...tak bylo w moim przypadku takze dziekuje.