  • Data: 2005-04-12 10:04:25
    Temat: Re: swiat ksiazki - pomocy! :)
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adrin" <a...@a...adrin> napisał w wiadomości
    news:Xns9635CE1A2A74Fadrinadrinadrin@62.233.128.21..
    .
    > witam,
    > niedawno(jakies 3 miesiace temu) do mojego domu przyszedl katalog
    > niejakiego swiata ksiazki, a w nim oferta dla nowych czlonkow zawierajaca
    > m. in. mozliwosc zamowienia niektorych ksiazek po preferencyjnych cenach,
    > takze darmowe upominki... moi rodzice nie namyslajac sie chyba zbyt
    > wiele(w
    > katalogu nie bylo regulaminu, jedynie odnosnik do strony www i telefon)
    > zamowili pierwsze ksiazki... i faktycznie pozycje dotarly wraz z
    > prezentami, tyle tylko ze teraz trzeba co jakis czas zamawiac nowe

    zgodnie z ich regulaminem wystarczy:

    5.1 Ustanie członkostwa Klubu ŚWIAT KSIĄŻKI następuje w wyniku:
    1) skreślenia z listy na skutek wypowiedzenia członkostwa zgodnie z § 4.6
    albo w przypadkach przewidzianych przepisami prawa;
    2) wykluczenia członka w przypadku:
    a) uporczywego naruszania przez członka Klubu niniejszego regulaminu
    b) działania na szkodę Klubu
    c) wykorzystywania członkostwa w Klubie w celach handlowych
    3) śmierci członka
    4) zgłoszenia żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych lub
    zgłoszenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania danych osobowych
    5) wypowiedzenia członkostwa przez Klubowicza

    Mysle ze punkt 4 jest najlatwiejszy do wykonania :D

    Pozdrawiam
    Jacek