  • Data: 2005-04-11 21:55:36
    Temat: Re: swiat ksiazki - pomocy! :)
    Od: Kasia <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Moje pytanie brzmi czy mozna teraz wystapic z tego klubu, nawet jesli w
    > regulaminie znajdowalby sie zapis obligujacy czlonka do pozostania w klubie
    > okreslona liczbe miesiecy?
    > Czy Swiat Ksiazki moze mnie zmusic do kupna ksiazek?

    Powiem Ci ja ja zrobiłam. Było mi potrzebne pare książek od nich.
    Kupiłam je na męża. Potem z drugiego katalogu też coś kupiłam, a jak
    przyszedł trzeci i nie było w nim nic ciekawego. Zadzwoniłam do nich i
    powiedziałam, ze taki pan tu już tu nie mieszka i nie będzie mieszkał, i
    poprosiłam żeby nie przysyłali katalogów. Następnych katalogów już nie
    dostawałam.
    Inna znajoma po prostu nie odbierała paczek, listonoszowi mówiła, że
    taka osoba nie mieszka w tym lokalu. Po jakimś czasie już nic nie
    przychodziło.

    pozdrawiam
    kasia